Jaké zvíře by jsi byl?

57 8 0
                                    

SKIP NA RANDE

Jsme v akvárium a snažím se na maximum. Zatím ho držím jenom za ruku a mám s ním propletené prsty. Je to tu krásné. Nejvíc mě zajímali medúzy kam jsem s ním šel nahned. Tak krásně svítí. ,,Líbí se ti to?" Optám se ho.

Přijeli jsme zpět k nám a jak přišel víkend, tak jsme se rozhodli pro to rande. Vzal mě do akvária, kde už jsme byli tak půl hodiny. Rozhlížel jsem se a usmíval se. Držel jsem se s ním za ruku. Bylo mi i příjemně s ním. ,,Jo, je to hezký. " Usmál jsem se.

Vytáhl jsem mobil. ,,Chceš na památku fotku?" Optám se ho a usměju se na něj. Chtěl bych co nejvíce fotek na památku.

Usmál jsem se a kývl. ,, Jasně." Opřel jsem se o něj a čekal až udělá fotku. ,,Pak mi je pošli."

Udělal jsem fotku, kde jsem se posnažil o úsměv. Pak jsem se na fotku podíval a vážně se tam usmívám! Ale stejnak mám chladný výraz, ugh... Chtěl bych nějakou pěknou fotku.

Usmál jsem se a pak se podíval na fotku. ,,Ta fotka se povedla." Řekl jsem s úsměvem a a šel s ním se koukat na něco jiného.

Schoval jsem mobil a šel s ním dál. ,,Ty medúzy jsou krásné. Hlavně jak svítí." Usměju se na něj a dám mu pusu na tvář.

,,Jo, to máš pravdu. Kdyby jsi mohl, jaký zvíře by jsi byl?" Zeptal jsem se a podíval se na něj. Usmál jsem se.

,,Hm... Něco co by bylo chladné a moc by se nezajímalo o okolní svět... Kdyby si někoho našel, tak by se staral a byl s tou osobou dokud nezemře... Ale i něco tak krásného, ale i stejnak tak nebezpečného... Asi labuť." Zamumlal jsem. ,,Co ty?"

Hm? Labuť? Zajímavý. Labutě jsou hezké. Zamýšlel jsem se. No. Co by se ke mně hodilo? Zamručel jsem. ,,To je těžký. Možná asi králík? Ale i třeba pes. Nějaký zvíře, které je hodné a mazlivé. Pomáhavé. Asi jedno z toho. Nevím no."

,,A kousavé... Králík. Ten furt kouše vše možné a je roztomilý, ale i dokáže své emoce prosadit, když se mu hlavně něco nelíbí." Dám mu pusu do vlásků.

Našpulil jsem rty. ,,Tak bych byl králík." Usmál jsem se a přišli jsme k dalším. ,,Ty jsi si chtěl najít svoje bydlení jsi říkal, až si našetříš. Kašli na to. Budeš můj spolubydlící furt." Řekl jsem a koukal se před sebe. Ale určitě ho to napadlo taky.

,,Já vím." Uchechtl jsem se. ,,Chtěl jsem si o tohle zrovna s tebou popovídat. Ale ty si byl dřív." Pousměju se. Jaký by to bylo mít vůbec králíka? Hm.... I když jednoho králíka už mám, heh... ,,Jsi strašně roztomilý." Chytnu ho za zátylek a políbím ho.

Uchechtl jsem se a pousmál se. Polibek jsem mu vrátil. Takže to chtěl taky navrhnout. Proč ne. Alespoň bych tam nebyl sám. Cítil bych se tak.

Zastavím se a koukám na další vodní živočich. Pustil jsem mu ruku a objal ho zezadu kolem krku. ,,Chtěl bys králíka?" Optám se ho.

Usmál jsem se a koukal se taky. ,,Jo, klidně můžeme. Máme jen dvě kočky, tak králík neuškodí." Uchechtl jsem se.

,,Velkého zajdu, nebo malého?" Dám mu pusu pod ucho. ,,Nebo se prostě půjdeme kouknout na králíky a vybereš si?"

,,Spíš si pak vybereme. Je mi jedno jak velký bude. Ale spíš takového domácího. Jako zakrslý králík nebo jiný druh. Ne ten obyčejný.

,,Dobře." Pousměju se a obejmu ho kolem pasu. ,,Chtěl bys jít už dál a nebo tu ještě chvíli pobudeme?"

,,Půjdeme dál." Hlesl jsem a pousmál se. Šel jsem s ním dál se koukat co všechno tu je. Už jsme to obešli skoro všechno, takže za chvíli budeme venku. Ale líbilo se mi to tady.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat