Vydechl jsem ,,Ne, do-brý..." Hlesl jsem a radši ho zase políbil. Tohle je trapný... Do úst jsem mu vjel jazykem.
Že by se udělal jenom z polibků? Začal jsem ho tedy líbat a rukou jsem zajel k jeho údu, který jsem chytil a začal mu při líbání honit. Je to docela zábava.
Ruce jsem dal na jeho tvář. Hm... ,,Nmah..." Vzdychl jsem mu do úst a zavrtěl se. Vydechoval jsem. Pokrčil jsem jednu nohu a omylem mu zatlačil na rozkrok.
,,Uhň~." Co to?! Tsk... Více jsem rtama přitlačil na ty jeho. Bože, že já cítím v kalhotech, jak se mi otírá penis o látku... Tsk... Vyndal jsem si ho z kalhot a lehl si na bok. Jeho jsem si otočil na sebe a naše penisy dal k sobě. Oba dva jsem chytil a začal sobě a jemu honit. Přitom jsem ho pořádně líbal a měl jazyk v jeho ústech.
Huh? Vydechl jsem. ,,Mnm...", Pootevřel jsem oči a pak je hned zavřel. Napnul jsem se, ruce jsem dal na jeho paže, do kterých jsem lehce zaryl nehty. ,,Nhaah..." Vzdychl jsem a odtáhl se trochu od jeho rtů. Je mi horko... ,,S-str-ahč hoh tam..." Šeptl jsem a hned ho po nadechnutí políbil.
Prohrábnu mu vlasy dozadu a odtáhnu se. ,,Chtěl bys, jo? Ale víš, že by tě mohli slyšet." Zamumlal jsem a políbil ho na čelo. Stále jsem nám honil, ale zdá se mi, že se to líbí více Midoriyovi.
,,Buhaa-du haa potichu..." Zavřel jsem víc oči a křečovitě stiskl ruce. ,,Aahhg..." Zavzdychal jsem víc a na to udělal.
Udělal jsem se s ním a odtáhl se od něj. Podívám se mu do očí. ,,Udělal ses i bez toho aniž bych byl v tobě." Zamumlal jsem.
Vydechl jsem a zamručel. Zčervenal jsem a zavřel oči. Dobře. Spíš jsem měl chuť...
,,Neusl jsi, ne?" To ho to tak unavilo? Cože? Hm. ,,Chceš se jít umýt?"
,,Neusnul." Zabručel jsem. ,,A ne." Přetočil jsem se k němu zády a vzal kapesníčky. Proč se to vlastně stalo? No to je fuk. Vydechl jsem a utřel si to ze sebe.
Dívám se na něj. Heh... ,,Můžeš to utřít i ze mě." Přece jenom tohle není jenom moje.
Em ... Přivřel jsem oči a utřel to. Hm... ,,Dobře..." Proč? Vydechl jsem a otočil se. Vzal jsem další a utřel to z něj.
Hehe... Tohle je zábava. Položil jsem si hlavu na polštář a schoval si přirození do kalhot. Stále ho pozoruji chladným pohledem.
Cítím se ještě víc trapně, když na mě kouká... Zamručel jsem a pak si oblékl ty plavky. Zavřel jsem oči.
Vážně se vzrušil jenom z líbání... ,,Tak doufej, že ná-... že tebe neslyšeli." Podrbu ho ve vlasech.
Zabručel jsem a odfrkl si. ,,Hmn..." Vydechl jsem a lehl si za břicho.
,,Hm?" Vážně si odfrkl? Ugh. Obejmu ho a hladím ho po těle.
Usmál jsem se pro sebe. Za chvíli půjdu udělat asi večeři. Zítra si dáme snídani a pak by jsme všichni mohli zajít na jídlo ven. Už tady skoro nic není.
,,I když jsi naštvaný a nebo uražený, tak jsi stejnak roztomilý." Dám mu pusu do vlásků.
,,Nejsem." Našpulil jsem rty a přetočil se na bok. ,,Co chceš k večeři?" Zeptal jsem se.
Vážně zase odporuje? Ugh... ,,Nechci nic." Otočím se k němu zády. Dělám to naschvál. Možná ho s tím naštvu, hehe a nebo uzná, že je roztomilý.
Zamrkal jsem a nadzvedl obočí. ,,No taaak... Jíst musíš." Zahuhlal jsem a chytil ho za paži. Zatáhl jsem ho a spadl s ním na zem.
,,Uh. Midoriyo. Co to děláš?" Zabručel jsem. Už se mi tak hezky neleželo. Podívám se na něj...
Zamručel jsem. ,,Tak mi řekni, co chceš k večeři a nechám tě ležet." Našpulil jsem rty.
,,Hele, asi jsem si to rozmyslel. I zem je pohodlná." Zavřu oči. ,,Když si přiznáš, že jsi roztomilý, tak budu jíst."
Nakrčil jsem nos. Ale já nejsem! Povzdechl jsem si a zavřel oči. Hm... ,,Fajn. Jsem roztomilý." Protočil jsem oči.
,,Myslíš to vážně?" Očkem se na něj podívám. ,,Musíš to myslet vážně..."
To fakt? ,,Jo jo myslím to vážně." Zamumlal jsem. Trochu mě tlačí jeho ruka na žebrech, ale dá se to. Ani není těžký. Tak ale neleží na mě úplně. Spíš jen částí.
,,Ale jestli pak budeš říkat, že nejsi roztomilý, tak jíst nebudu." Sedl jsem si a protáhl se. ,,Je mi fuk co budu jíst."
,, Dobře..." Zamručel jsem. Ale stejně mi neřekl co! Tak k čemu...! Zakňučel jsem a zvedl se. Šel jsem pryč. Prostě něco udělám.
Hehe... Vlezl jsem si na postel a zakryl se. Chci ještě chvíli ležet. Našel jsem si dobrou pozici a zavřel oči.
Přišel jsem do kuchyně, kde byl Kirishima u stolu. ,,Ahoj." Hlesl jsem a otevřel lednici. Hm... Co udělám? Asi jen sendvič. Na to tu věci máme a je to hned hotové.
Kirishima: ,,Hm? Oh, ahoj Midoriya." Usměju se na něj. ,,Chceš s něčím pomoct?" Optám se ho a koukám na něj s úsměvem.
Hm? ,, Nemusíš. To je rychle udělané, ale díky." Usmál jsem se a začal.
Kirishima: ,,No, dobře." Když teda nechce pomoct. Ale já nevím co dělat! Ugh... ,,Co ty a Todoroki?" Zabrblal jsem. Jako něco jsem slyšel!
,,Em. Nic co by bylo." Hlesl jsem a zčervenal. Bože... Zakroutil jsem hlavou a radši pokračoval.
Kirishima: ,,Něco jsem z pokoje slyšel. Nejsou tu tak tlusté zdi." Zabrblal jsem a uchechtl se. ,,A červenáš se."
,,Protože Todoroki koukal na porno." Řekl jsem. Sakra... No to je fuk.
Kirishima: Vykulím oči. ,,On?" To bych do něho neřekl. Uchechtnu se. ,,Bože..." Takže on je tak hlasitý přitom? Určitě nemohl mít ty zvuky tak nahlas, ne?
,,Jo on." Řekl jsem a dodělal večeři. Dal jsem na talíř Kirimu a Kacchanovi a dal to na stůl.
Kirishima: ,,Hm? Oh, děkuji." Usměju se. ,,Jdu pro Bakuga." Vstanu... ,,A ty zajdi pro Todorokiho. Tedy jestli nekouká na porno." Ehm... Jdu za Bakugoem.
Em. Kývl jsem. ,, Dobře." Řekl jsem a položil tam talíře taky pro nás dávám pak jsem šel do pokoje. Vešel jsem a podíval se na Todorokiho. Prosím... Kirishimo mlč... Vydechl jsem. ,,Večeře. Pojď ke stolu " řekl jsem a odešel.
Vstal jsem a šel se navečeřet. Zdálo se mi, že je Midoriya nějak v rozpacích, ne? To se mi asi jenom zdálo. Sedl jsem si před své jídlo.
Kirishima: Přišel jsem s Bakugoem a sedl si před své jídlo.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...