Sex O-O

155 12 0
                                    

Po koupání jsem s ním přišel do pokoje. Mám takový divný pocit. Prostě jak jsme si ten sex naplánovali, nah... Máme to nechat na jindy a nebo teď? Co když něco pokazím? Podívám se na Midoriyu.

Oblékl jsem si trenky. Em. ,,Možná by jsme to měli nechat na jindy a na osud. Jo." Řekl jsem, červenal se a přišel do pokoje. Je blbost že jsem to řekl. Teď je to divný.

,,No, ehm... Pojď sem." Přitáhnu si ho k sobě a začnu ho líbat. Tak třeba se ta atmosféra zlepší, když se budu snažit a on taky.

Zamrkal jsem. Hm? Takže... On to teda chce? Em. Dobře... Zamručel jsem a zavřel oči. Polibek jsem mu vracel a objal jsem ho kolem krku.

Chytil jsem ho za zadek a vzal si ho na sebe. Natiskl jsem ho na zeď a zapojil do líbání i jazyk. Zatím jsem se svým rozkrokem otíral o ten jeho.

Zakňučel jsem a nohama ho objal kolem pasu. Vydechl jsem mu do úst a byl červený. ,,M-aah..." Vzdychl jsem tiše a kousl ho trochu do rtu.

Heh, uchechtnu se nad tím a přestanu ho líbat. Natisknu své rty na jeho krk, kde ho začnu líbat a dělat mu nějaké cucfleky.

Čemu se směje...? Nakrčil jsem nos a kousl se do rtu. Naklonil jsem hlavu na stranu.

Přišel jsem s ním k posteli a položil ji na ni. Ihned mu sundám trenky. ,,Ty sis ani nemusel oblékat." Uchechtnu se a políbím ho na čelo.

,,Však jsem myslel, že se to nechá na jindy." Zahuhlal jsem a zavřel oči. Hm...

,,Myslel, ale nevěděl." Zamumlal jsem a olíznu mu bradavku. ,,Jen se pokus to užít a kdyby ti něco vadilo a nebo bolelo, tak se ozvi. Přece jenom na pornu je to dost zkreslené."

Vydechl jsem a kousl se do rtu. Em. No... Takže kouká na porno? No jakože asi to je dobře, když teď budeme mít sex, ale i tak. Zakroutil jsem hlavou. ,,Hmn...." Kývl jsem.

Podíval jsem se na něj. ,,Neboj, už nekoukám. Jen jsem si chtěl zjistit informace." Uchechtnu se a lehce ho kousnu do bradavky.

Zamručel jsem. ,,Mně to nevadí." Řekl jsem a kousl se do rtu. Vydechl jsem.

,,Nevadí? Ale zatvářil si se tak. Stejnak už mám tebe." Dám mu pusu na bříško.

Zamručel jsem a přivřel oči. ,,Jo, dobře." Zahuhlal jsem a prohrábl mu vlasy.

Zavrněl jsem. ,,Teď jenom, ehm..." Podívám se mu do očí. ,,Tak nasliň prsty, abych tě mohu připravit." Dám k jeho rtům své prsty.

Zčervenal jsem. Ehm... Naplánovaný sex je divný... Ne nic. Zavřel jsem oči, otevřel pusu a vzal si jeho prsty do pusy, které jsem mu naslinil.

Vyndal jsem prsty z jeho úst a otočil ho na břicho. ,,Nejsem v tom dobrý, ale snad se ti to bude líbit." Zamumlal jsem a strčil do něho jeden prst.

Uh. Um. Objal jsem polštář u hlavy a kousl se do rtu. ,,Mhna.." vydechl jsem a zavřel oči.

Takže se mu to líbí? Necítí bolest? Asi to je jenom zatím. Strčil jsem do něj i druhý prst a už se ho snažil připravovat.

Zavrtěl jsem se a kousl se do tváře. Tiše jsem vzdychl a obličej si zabořil do polštáře. To je divný pocit.

Strčil jsem do něj třetí prst a začal si ho lépe připravovat. ,,Budu se snažit tě co nejvíce připravit... Ale pak říkej kdyby něco. Prostě cokoliv."

Vzdychl jsem a prohl se. Tohle už trochu bolelo... Vydechl jsem. ,,Hmn..." Kývl jsem a držel polštář. Zavřel jsem pevně oči.

Po chvíli jsem vytáhl prsty a klekl si za ním. ,,Budu pomalý a jemný..." Začnu do něho zasouvat svoje přirození a koukám se na něj jaká je jeho reakce.

Bože. Já říkal, že to bude trapný, když jsme o tom věděli nebo spíš o tom mluvili. Zakňučel jsem. Pak jsem nahlas zavzdychal a do očí se mi nahrnuly slzy. Víc jsem stiskl polštář.

,,Klid... Jsi strašně napnutý. Neboj, počkám takhle chvíli." Budu muset počkat a to nejsem v něm celý. Hladím ho po bocích a snažím se ho nějak uklidnit.

Nakrčil jsem nos. Mám mu ho tam narvat já?! Zakňučel jsem a utřel si slzy. Vydechl jsem. Klid.

Dám mu pusu na šíji. ,,Uvolni se. Jinak tě to bude strašně bolet." Začnu mu pusinkovat šíji a lopatky.

No jo... To bude bolet tak i tak. Zamručel jsem a po chvíli se teda uvolnil. To by rovnou bylo lepší rychle. Jako strhnout náplast rychle bolí kratší dobu a míň, než když pomalu

Když se uvolnil, tak jsem do něj strčil zbytek. ,,Pověz mi až budu moct se pohybovat." Zašeptal jsem mu u ucha.

Vzdychl jsem a kousl do polštáře. Proč to tak bolí..? Kousl jsem se do rtu a nadechl se. Klid. ,,M-může..š.." Vydechl jsem.

,,Dobře." Začal jsem se pomalu v něm pohybovat a koukal jsem se na jeho záda. Hm... Musí ho to hodně bolet, co? Předtím měl v sobě alkohol, takže nemohl vnímat tu bolest.

Vydechl jsem a objal polštář, do kterého jsem si zabořil obličej a červenal se. Bože můj... ,,Ngaah..." Vzdychl jsem do polštáře.

Měl bych najít to jeho místečko. Hm... ,,Hele, ale chci tě slyšet." Aspoň takhle poznám, že se mu to líbí. Ihned dám polštář pryč a přirazím do něj.

,,mnhwa...", Zakňučel jsem a zavzdychal nahlas. Chjo... Kousl jsem se do tváře a chytil se matrace.

Pousměju se nad tím. Začal jsem zrychlovat v přírazech a poslouchal ho. Je hezké ho slyšet vzdychat pode mnou.

Bolest už byla skoro úplně pryč. Ze začátku to bylo trochu nepříjemné, ale to už teď není... Vydechl jsem. ,,Aah-nnah..." Vzdychal jsem a měl zavřený oči.

Takže už je zvyklý. Tak to jsem rád. Zrychlil jsem tempo a občas nějaký vzdych mi unikl. Aspoň, že už se nemusím stydět za to, když jsem měl sex při jeho opilosti.

Objal jsem deku a kousl se do tváře. ,,Gaah..." Vzdychl jsem trochu víc. Napnul jsem se a stále vzdychal.

,,Jsi krásný." Zašeptal jsem a přirazil jsem na jeho citlivé místečko.

Nejsem! Zakňučel jsem a zavzdychal trochu víc. Vydechoval jsem. Za chvíli už budu...

Bože, to je tak úžasný pocit. Cítím, že se za chvíli udělám. Přirážel jsem do něj co nejrychleji a jednu ruku jsem dal na jeho úd a dopomáhal tak, aby se udělal.

,,Todaah..." Vzdychal jsem o něco víc. Kousl jsem se do tváře a udělal se chvíli na to.

Ještě jsem do něj přirážel dokud jsem se neudělal. Usmál jsem se a vyndal ho z něj. Otočím ho na záda a hned ho políbím.

Vydechl jsem a chvíli rychle dýchal, jenže hned na to mě otočil a políbil. ,,Mnhw..." Zamručel jsem a zamrkal. Zavřel jsem oči a odtáhl se. Nadechl jsem se a políbil ho teda.

Oplatil jsem polibek. ,,Chceš se osprchovat? Pomohu ti samozřejmě... Vymyju tě." Pousměju se na něj a dám mu pusu na nosánek.

Zčervenal jsem a nadechl jsem. Protřel jsem si obličej a kousl se do rtu. Chjo to je trapný. Em... ,,Jo... Sprcha- by bodla..." Hlesl jsem.

Pousměju se a vstanu. Vzal jsem si ho do náručí jako princezničku a takhle jsem přišel do koupelny. ,,Nebo chceš opět vanu?"

Huh. Zamručel jsem a chytil jsem se ho. ,,Sprchu..." Hlesl jsem a nechal se nést. Zavřel jsem oči.

,,Dobře." Tak jsem se s ním teda osprchoval a vymyl ho i zevnitř. Podle toho videa jaké jsem viděl. Pak jsem ho osušil, samozřejmě i sebe, a hned ho dal do postele. Lehl jsem si k němu a zakryl nás.

Zamručel jsem a nechal ho. Je to takový trapný... Červenal jsem se a v posteli ho objal. Zavřel jsem oči.

,,Dobrou noc, Midoriyo." Usměju se a dám mu pusu do vlásků. Jsem tak šťastný, i když to moc nedávám najevo, ale jsem. Jsem tak strašně rád, že mi pomohl...

,,Hmn... Dobrou noc." Hlesl jsem a uvelebil se. Spokojeně jsem zamručel a snažil se usnout. Naštěstí se mi to povedlo.

The end

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat