Zvedl jsem se. ,,Jo, jo." Rozejdu se pryč, ale tak, abych se neztratil, nebo aby se mě neztratil Midoriya.
Podrbal jsem se na zátylku a šel hned s Todorokim zpět do chatky. ,,Bylo to fajn." Usmál jsem se.
Chytnu ho kolem ramen a jdu. ,,To jo. Nebylo to nudné." Zamumlal jsem. Zítra budu určitě utahaný jak kocour.
Usmál jsem se a přivřel oči. Jo bylo to super. Letní kino je v něčem lepší. Vydechl jsem a šel s ním. Po chvíli jsme byli zpět. Budou skoro dvě hodiny ráno... Vydechl jsem a šel se převléknout.
Šel jsem do pokoje. Chci se převléct a zalehnout do teplé postýlky. Uh~. Přišel jsem do pokoje a začal se svlékat.
Přišel jsem do pokoje a převlékl se. Nebo spíš svlékl do trenek. Oblečení jsem nechal na zemi a rozplácl se do postele.
Svlékl jsem se taky do boxerek a pak vlezl do postele. Zavřel jsem oči a zatím se snažil usnout.
Podíval jsem se na Todorokiho a zívl. Bože... Jsem unavený. Zavřel jsem oči a snažil se taky usnout. Usnul jsem hned.
Objal jsem ho a nahned usl. Další den jsem spal a nadále objímal něco teplého. Ale uvnitř v sobě vím, že je to jediná osoba v téhle místnosti a to je Midoriya.
Zabručel jsem a objal to něco zpátky. Hlavu jsem si zavrtal do jeho hrudi a spal. Spal jsem celkem dlouho.
Probudil jsem se a podíval se na Midoriyu. Strašně mě láká ho políbit na rty. Ale tak spí, tak by to nemělo vadit, no ne? Dám mu rychlou pusu a pak vstanu a dělám jakoby nic. Jdu se obléct.
Probudil jsem se a chvíli jen tak ležel a ještě odpočíval. Jenže jsem se zarazil a otevřel oči, když kroky zmizeli z pokoje. Zčervenal jsem. Em... Co... to bylo...
Šel jsem udělat snídani, když jsem byl první vzhůru. Stejnak jsem utahaný, takže si možná opět lehnu. Dělám snídani.
Přivřel jsem oči a zabručel. Proč to udělal... Vydechl jsem a sedl si. Palcem jsem si přejel po rtech... Vstal jsem, převlékl si trenky a oblékl čisté oblečení. Na to že už je... Devět je venku nějak tmavo ne...? Zabručel jsem a šel do kuchyně.
Vypadá to, že bude hezká bouřka, heh. Dělal jsem snídani a mlčel.
Přišel jsem do kuchyně a zarazil se. Eh... Odvrátil jsem pohled a otevřel lednici. Vytáhl jsem si pití.
Podíval jsem se na něj. Neříkej, že byl vzhůru. Ne... Jen se určitě vzbudil, když jsem vstával. Uh... Pracoval jsem na snídani.
Zčervenal jsem a vydechl. Lednici jsem zavřel, otevřel pití a napil se. V tu chvíli byl mega velký hrom, až jsem se sebou cukl a lekl se a vylil na sebe celou vodu.
Podíval jsem se na něj a lehce se zasměju. ,,Ty se bojíš bouřek?" Optám se ho a přestal se snídaní.
Zabručel jsem. ,,Ne... Jen jsem se lekl..." Podrbal jsem se na zátylku a láhev dal na linku. Sundal jsem si mokré tričko a rovnou tím výstřel ten zbytek na zemi. Vyperu to doma.
Chvíli jsem ho pozoroval, ale pak jsem toho nechal a opět dělal na snídani, kterou jsem měl po chvilce dodělanou.
Utřel jsem to a podíval se z okna, kde začalo hodně prstě. Tričko jsem zatím přehodil přes židli a přišel k oknu. Koukal jsem se ven.
,,Midoriyo? Snídaně." Pověděl jsem a dal všechny snídaně na stůl v obýváku.
Kirishima: ,,Proooč musí pršeeet?" Zakňoural jsem, když jsem přišel do obýváku jenom v kraťasech. Hm? ,,Dobré ráno a jinak díky za snídani." Usměju se.
Vydechl jsem a šel za ním. Sedl jsem si na gauč vedle Todorokiho a opřel se. Zamručel jsem a koukal se jinam. Budu dělat že o té puse nevím... Zčervenal jsem a radši se pustil do snídaně.
Bakugou: Přišel jsem, sedl si na gauč a začal jíst.
Sedl jsem si a pustil se do snídaně.
Kirishima: Sedl jsem si vedle Bakuga a začal jíst. Spal bych ještě dlouho, ale hrom mě probudil, tsk.
Jedl jsem a mlčel. Cítím se trapně. Proč mi dal tu pusu? On si myslel, že spím, že jo? Vydechl jsem a očkem se na něj podíval.
Jen jsem v klidu jedl a mlčel. Někdo mě pozoruje. Cítím na sobě pohled. Tajně jsem se kouknul po ostatních a všiml jak na mě kouká Midoriya. ,,Děje se něco?" Optám se ho.
Odvrátil jsem pohled. ,,Co?" Zeptal jsem se a kousl se do rtu. Bože... Dojedl jsem. ,,Bylo to dobrý." Řekl jsem a vstal. Šel jsem do kuchyně.
,,Díky?" Dojedl jsem a vzal svůj talíř.
Kirishima: Jen pomalu jím a čumím do talíře. Nevím, co dělat, když venku je bouřka.
Přišel jsem do kuchyně a talíř dal do dřezu. Povzdechl jsem si. Zeptám se ho na to.
Odešel jsem do kuchyně a začal mýt nádobí, které jsem zašpinil a ještě po Midoriyovi.
Hm? ,,To nádobí jsi nemusel mýt. Umylo by se po obědě." Hlesl jsem a podíval se z okna. ,,Em... Proč... Jsi mi dal... Um pusu?" Šeptl jsem a sklopil pohled. Bože...
On...nespal. ,,To bylo omylem." Jasně, omylem. Že já umím úžasně lhát. Nadále myju nádobí i přesto, že měl tu svou poznámku.
Nadzvedl jsem obočí. ,,Omylem. To určitě..." Zahuhlal jsem a vydechl. ,,Jdu si ještě lehnout..." Oznámil jsem a šel do pokoje.
,,Ale bylo to omylem." Jde si lehnout? Tak kde budu ležet já? Povzdechnu si a umyl jsem nádobí. Ať si to ti dva umyjí sami.
Hm? ,,Um. Dobře." Hlesl jsem a sklopil pohled. Povzdechl jsem si přišel do pokoje. Lehl jsem si a koukal do stropu. Palec jsem si dal na rty. Hm...
Přišel jsem do pokoje. ,,Nevadí, když si lehnu s tebou? Já jen, že jsem taky plánoval to, že hned zalehnu do postele." Dlouze jsem vydechl.
Hm? Podíval jsem se na něj a ruku dal pryč. ,,jo jo jasně. Klidně. Spíš tu taky." Uchechtl jsem se a posunul se trochu. Em.
Vlezl jsem si do postele a to zády k němu. Zavřel jsem oči a snažil se tedy usnout, i když se cítím teďkom dost trapně, když jsem mu dal tu pusu.
Semkl jsem rty a vydechl. ,,Em... Já... Vím že jsi mi dal pusu. Proč mi lžeš... I s tím sexem... Mě... Ta pusa mi nevadila" šeptal jsem. Otočil jsem se na bok čelem ke zdi. ,, Vadí mi to lhaní víc, než to co jsi udělal." Zamumlal jsem a zavřel oči. Kousl jsem se do rtu.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...