Usmál jsem se. ,, Dík " kývl jsem a šel do pokoje. Pravda. Už bych se měl pomalu učit. Budu se učit během týdne.
Přišel jsem do koupelny a za sebou zavřel. Svlékl jsem se a začal se sprchovat. Bože... To je tak úžasný. Ten pot a smrad jde pryč. Ještě jsem použil šampón a nesmrděl jsem po zvířatech a hovnech.
Zabručel jsem a připravil si věci do školy na středu. Zítra je sice úterý, ale co. Vydechl jsem a vzal si peníze. Přišel jsem ke koupelně a zaklepal. ,,Jdu nakoupit." Zavolal jsem na něj.
Hm? ,,Oh, dobře!" Řekl jsem dostatečně nahlas, aby mě slyšel i přes tu sprchu.
Kývl jsem a šel ke dveřím. Obul jsem se a vyšel ven. Šel jsem do nejbližšího obchodu.
Po sprše jsem se oblékl a šel dát Chlupáčovi granule, protože jsem na to ráno zapomněl. Nasypal jsem mu granule a dal čistou vodu. Vyčistil jsem oboje záchůdky a pak si jenom sedl na gauč a zapl telku.
Přišel jsem do obchodu a koupil pár konzerv a granule. Pak i kočkám pár hraček. Zaplatil jsem a šel zpátky.
Přilezli ke mně oba dva a já je začal hladit a drbat. Jen si ke mně lehli. ,,Aspoň, že neumíte mluvit..." Zamumlal jsem.
Přišel jsem zpátky a sundal si boty. Zavřel jsem dveře a vešel do obýváku. Na klín jsem mu položil jednu igelitku, kde jsou jeho konzervy. ,,To je pro Chlupáče."
Huh? Podíval jsem se do igelitky... ,,Děkuji a dej mi lístek od toho nákupu." Podívám se na něj. Buďto ať si to nechá a nebo mu to zaplatím.
Vzal jsem lístek a natáhl ho o němu. Pak jsem ho ale vzal a roztrhal a dal do kapsy. ,,Je to na mě." Usmál jsem se a šel do svého pokoje.
Odfrkl jsem si. To je šmejd. Vždyť já se proto už tak natahoval a on tohle... Koukám dále na telku a mlčím..
Igelitku s granulky a i pro mou kočku jsem položil do pokoje a papírky cestou do obýváku vyhodili. ,,Hele. Nechceš dát misku kocoura a já bych dal Kuličky na chodbu, aby je měli vedle sebe? Přijde mi, tě by bylo lepší, aby kocour měl víc volnosti v celé domácnosti a stejně si rozumí s Kuličkou. Spát stejně bude u tebe." Pokrčil jsem rameny.
Podívám se na něj... ,,To je dobrý." Zamumlal jsem a podíval se opět na telku. ,,Jemu tahle volnost stačí." Vždyť kocoura nechávám normálně chodit po domě. Jenom si prostě musí zajít do mého pokoje se najíst a nebo si ho já beru do pokoje.
Zabručel jsem. No dobře no. Vydechl jsem a kývl. ,,Jdu se učit." Zamumlal jsem a šel do pokoje.
,,Dobře. Kdyby něco, tak si požádej o pomoc." Přece já už školu mám, takže vím toho dost.
,, Jasně." Hlesl jsem a přišel do pokoje. Vzal jsem si učebnice, zápisky, pocházel je po posteli a začal se učit.
Jen jsem se koukal na telku a pozoroval telku. Nevím, co dělat. Třeba něco kreslit? Ne... Povzdechnu si.
Učil jsem se nejmíň hodinu. Pak jsem to všechno schoval a vstal. Nudím se. Zamručel jsem a šel na chodbu. Obul jsem se a vzal si klíče.
Hm? Kam jde? To je jedno. Vstal jsem a šel uklidit ty věci, co mi koupil pro kocoura.
Vyšel jsem ven a šel se jen tak projít. Je hezký, nudím se. Tak proč ne.
Uklidil jsem konzervy a vrátil se ke gauči, kde jsem si sedl a pustil něco jiného.
Dal jsem si ruce do kapsy a procházel se nějakou dobu. Venku už byla pomalu tma. Tak jsem ještě skočil do obchodu a vracel se zpět.
Já už byl v pokoji a ležel na posteli. Byl krásný klid a kocour a kočka byli na chodbě, protože mi tu kocour kňoural. To je vážně šílené jak se k sobě mají.
Přišel jsem zpět a sundal si boty. Hm? Usmál jsem se a oba dva podrbal. Přišel jsem do koupelny a převlékl se do kraťas na spaní a pak šel k sobě do pokoje.
Hm? Že by tu už byl? Tak bylo načase. Jestli bude mít hlad, tak má jídlo v ledničce, které jsem udělal. Bože... Stále nemohu zapomenout na ten večer... Zavrtím hlavou a povzdechl si. Já snad zešílím.
Zívl jsem a rozplácl se na postel. Vydechl jsem. Přikryl jsem se a zavřel oči. Lehl jsem si na bok a snažil se usnout. Usnul jsem téměř okamžitě.
Vydechl jsem a snažil se usnout. Po několika minutách se mi to konečně povedlo a já usl. Zdál se mi sen... Sen o tom sexu. Ou shit...
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...