•53. Kapitola•

1.1K 51 4
                                    

Po dlouhém rozhovoru trvající až do večera jsme šli konečně s Dracem pryč od našich matek po tmavé chodbě, kterou osvicovaly svým ponurým světlem pouze lampy na stěnách.

„Ehm, pokud si správně pamatuji, tak tohle není cesta k mému pokoji,“ namítla jsem, když se mi tahle cesta zdála trošičku jinačí.

„Wau, seš všímavá,“ ušklíbl se a otevřel jedny z dveří po levé straně.

Nechal mě vejít jako první a objevila jsem se ve velké místnosti, která byla dvakrát větší než můj pokoj, co jsem tady obývala. Ihned jsem poznala komu tento pokoj patřil.

A to nejen kvůli fotkám na stěnách, na kterých jsem byla mimochodem i já.

„Na to že jsem tu nebyla asi rok, tak se ti tady toho moc nezměnilo,“ rozhlížela jsem se po místnosti a každý kout pečlivě projížděla pohledem, aby mi něco neuniklo.

V pozadí jsem zaslechla kouzelnou formuli, jenž říkal, ale nedávala jsem jí moc velkou pozornost. Mé prohlížení si pokoje přerušilo až to, když si mě přitáhl blonďák k sobě a přitiskl své rty na ty mé. Než jsem se dokázala pořádně vzpamatovat, tak už jsem cítila, že mi pronikl jazykem do úst a já mu šla svými polibky vstříc těm jeho.

Ani nevím, jak se to stalo, že jsem za chvíli už ležela na té nejvíc příjemné matraci, kterou znám a byla na ni tisknuta jeho tělem. Polibky se stávaly chtivější a něco mi v hlavě říkalo, že se na tom podílelo i to, že byl Draco doteď naštvaný z toho rozhovoru dole.

Najednou se zničehonic odtáhl a s prudkými nádechy mi hleděl nejistě do očí.

„Chceš mě?“ vychrlil ze sebe.

„Co?“ nechápala jsem jeho otázku a snažila se mu z obličeje vyčíst její záměr.

„Chceš mě nebo Tonyho?“ zeptal se s nejistotou v očích a musela jsem se nad tím pousmát, čímž jsem ho znejistěla více.

A to jsem si myslela, že má sebevědomí na rozdávání.

Začínala jsem si však pomalu všímat, že když šlo o mně, tak byl v některých věcech dost nejistý a to mi přišlo roztomilý.

„Ksakru, Draco,“ zamumlala jsem si při mém smíchu a došlo mi díky té otázce, proč tentokrát byl tak chtivý. Akorát blonďák mě pořád pozoroval jako ostříž a čekal na mou odpověď, kterou jsem mu po zklidnění smíchu dala: „Chci jen tebe. Vždy jsem chtěla jen tebe. O tom s Tonym jsem dole kecala.“

Pohladila jsem ho po vlasech a hleděla mu napřímo do bouřlivých očí, které mě pohlcovaly. V jeho obličeji se po mé výpovědi zračila úleva a uslyšela jsem i jeho tiché úlevné oddechnutí.

Rty spojil znovu s mými a s nimi jsem mu při polibcích šla proti. Jednou rukou při našem líbání Draco obkresloval mé tělo po boku a druhou se přidržoval vedle mé hlavy, aby mě svou vahou nezalehl.

„Počkej,“ odtáhla jsem ho od sebe, když mi zanedlouho docházel kyslík.

Chvíli nechápal, proč jsem to udělala a tak na mě hleděl s vykulenýma očima. Tedy do doby než neslyšel mé hluboké nádechy a snažení se nalézt kolem nějaký kyslík.

„Já zapomněl, ty nemáš asi moc velkou praxi, co?“ uchechtl se a vysloužil si jeden z mých varovných pohledů. „Neboj, lásko. Já tě vycvičím,“ zakřenil se a pohladil mne po tváři.

„Idiote,“ odtrhla jsem jeho ruku z mé tváře a hlavu stočila uraženě na stranu.

Dost jsem si tím ale zavařila, jelikož se začal věnovat svými rty mému odhalenému krku.

Killing Me To Love YouKde žijí příběhy. Začni objevovat