K večeru jsme byli všichni svoláni do Velké síně ohledně toho, že Umbridgeová se stává ředitelkou a nastolí další směšná opatření nedávající nijaký smysl.
Draco tam seděl mezi svými kámoši s více podteklým okem, jímž se dokonce ještě chlubil. Dělal z toho, jak kdyby zabil Voldemorta a ne že se popral s Goldsteinem, který se doteď neukázal. Asi to musel dost schytat, když nedošel někdo jako on ani na povinnou akci.
Ačkoli bylo od Draca i celkem roztomilý, jak se se zraněním neustále vychloubal a já to mohla nádherně napřímo sledovat před sebou, když seděl typicky naproti mně, takže jsme na sebe vzájemně viděli.
„Jak jste přežili tu dnešní hodinu po škole s cukrovou vatou?“ špitla jsem k Charlotte a Luně přede mnou, které se začínaly nudit nad ředitelčiným proslovem, co neustával.
„Hrůza,“ odpověděly nastejno.
„Asi spáchám na Ministra Popletala atentát, aby tahle kráva už nemusela učit a ovládat to tady,“ zamyslela se Charlie a nedivila bych se, kdyby se té učitelce - oprava ředitelce - za pár dní něco pozoruhodného stalo.
Charlotte nikdy k nikomu neměla takovou averzi jako k ní. Ani Cho Changovou po zjištění, že je napráskala, tak moc nesnášela jako tu profesorku v růžových šatech.
„...Všichni studenti se podrobí výslechu o nepovolených aktivitách školy. Chlapci a dívky musí mezi sebou udržovat odstupy osm palců,“ vyjmenovávala nové opatření, které se nikomu dvakrát nezamlouvaly.
„A Malfoy má s tím tvým objímáním kolem ramen šmitec,“ zasmála se Charlie, nad níž jsem převrátila očima a povšimla si, že mým směrem přiletěla papírová holubice.
Tyto holubice posílal jen jeden člověk. Ten o kom se před chvílí zmínila. Nemusela jsem vidět ani jeho pohled, aby mi došlo, že to bylo od něj. Chytila jsem ji do ruky a rozložila, abych zjistila, co tak veledůležitého na ní bylo vzkázáno.
To co tam napsal svým úhledným písmem mi, ale vyrazilo dech a musela jsem si tu zprávu několikrát s pootevřenou pusou a vykulenýma očima v hlavě předčítat:
„Seš šťastlivec. Já mám jedenáct.“ - tvůj Draco
Nejdřív jsem mě zaskočilo, jak se nazval, ale potom mi došel význam toho vzkazu a mé tváře skoro až hořely.
Složila jsem si hlavu do dlaní, aby nikdo nezahlédl, jak moc rudá a potupně vykolejená jsem byla jen z jedné zprávy a pokoušela si nepředstavovat kolik je jedenáct palců.
Jedenáct, zkurvených jedenáct.
Opakovalo se mi v mysli a panika se ve mně stupňovala, když mi docházelo kolik jedenáct palců měřilo. A ještě víc mimo jsem byla z toho, že mi to napsal.
„Co ti přišlo?“ tázala se Charlie a málem mi vzala ten papír, co jsem předtím po přečtení položila udiveně na stůl.
Na poslední sekundu jsem ho však chytila, aby ho nezískala, zmuchlala jsem ho a dala do kapsy od mého hábitu. O tuhle informaci jsem se s ní dělit nechtěla, pokud je tedy pravdivá.
No pokud jo, tak... ksakru!
„Nic,“ pípla jsem a pohlédla na blonďáka, který se nad mým zrudlým výrazem výrazně bavil.
Ještě jako třešničku na dortu na mne mrknul jedním okem a na tváři se mu utvářel větší úsměv než předtím.
„Tak co ti napsal?!“ vyptávala se dál zrzka, jelikož ta informace teď pro ní dominovala jako jedinou zajímavou.
ČTEŠ
Killing Me To Love You
Fanfiction𝙄𝙨𝙖𝙗𝙚𝙡𝙡𝙚 𝘿𝙧𝙖𝙠𝙚 a 𝘿𝙧𝙖𝙘𝙤 𝙈𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮. Havraspárka a Zmijozel, kteří spolu v dětství kámošili, ale za poslední dva roky v Bradavicích se z jejich přátelství spíš stala nenávist. Co se ale stane, když Draco v pátém ročníku vyspěje a p...