Άλλη μια Κυριακή που ο μπάρμπας εκμεταλλεύτηκε το day off μας για να τσιμεντώσουμε το upper deck της γριάς.Που να σας τσιμεντώσω όλους σας εδώ μέσα και να σας πετάξω στο νερό!
Μέρες που δεν θα πληρωθούμε,μέρες που έχουμε για να πάρουμε μια ανάσα από το ατελείωτο γαμήσι που μας σφυροκοπεί κάθε βδομάδα εδώ μέσα στο σάπιο παλιοβάπορο,που μονάχα προβλήματα βγάζει και φαντάζει να το κάνει με πλήρη ευχαρίστηση και ηδονή.
Κύριε Σ. μου,που αγοράσατε την γριά έναντι του εξεφτελιστικού ποσού των 180.000€ (πιστέψτε με,για πλοίο είναι σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο με 200€) είστε κάποιου είδους διεστραμμένου σαδιστή; Είστε βιτσιόζος να βλέπετε τους αξιωματικούς σας και τους ναυτεργάτες που δουλεύουν σαν τους σκλάβους σε πόστα που δεν είναι δυνατόν να ανταπεξέλθουν;
Επίσης,κυριε Σ. μου, που έχω ακούσει ότι νοιαζεστε για τον κόσμο στο πλοίο σας. Έχετε καθόλου υπόψιν ποιες είναι οι ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης μέσα στην λαμαρίνα; Πως τα πλοία δεν είναι κοτετσι και οι ναυτικοί τους τελειωμένα ορνιθοειδή που ξυπνάνε με τον κόκορα τα ξημερώματα και κοιμούνται χωρίς να ζητούν κάτι άλλο στο ενδιάμεσο; Με μόνο μία κοινόχρηστη τουαλέτα που συνεπάγεται με βιολογικό κίνδυνο αν ένας από εμάς έχει κάποια ασθένεια,με ελλειπή τροφοδοσία,με πλοίο το οποίο συνεχώς βγάζει προβλήματα και κοιμόμαστε μεσ'τα γράσα και την μοράβια (όταν κοιμόμαστε και δεν τρέχουμε πανικόβλητοι) νομίζετε πως είναι ανθρώπινες συνθήκες διαβιωσης; Αντί να καθίσετε και να σκεφτείτε πως το τεφαρίκι που αγοράσατε είναι σκλαβόπλοιο και να ακούσετε τα αιτήματα των εργαζομένων σας,ζητάτε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος στον ελάχιστο χρόνο.
Επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω, σε ενδεχόμενο που η μικρή αυτή λεπτομέρεια δεν μπορεί να φτάσει στα άδυτα του γραφείου της εταιρείας,πως αυτό είναι πάσης φύσεως αδύνατο. Αν πιστεύετε βεβαίως πως μπορεί να γίνει,please be my fuckin guest και ελάτε ο ίδιος να το δοκιμάσετε μια βδομάδα στο βασιλοβάπορό σας.
Επίσης,όταν ονομάζετε το πλοίο σας με το όνομα του και αριθμό δίπλα το ένα,σημαίνει πως σκοπεύετε να βάλετε στον στόλο σας και δεύτερο,με το ίδιο όνομα. Λύστε τα προβλήματα σε πρώτη φάση στο πρωτο και αφήστε τα όνειρά να γίνετε ο εκάστοτε Λάτσης και Βαρδινογιάννης του Αιγαίου.
Σας σιχάθηκα όλους σας. Σιχάθηκα την θάλασσα και σιχάθηκα και τον εαυτό μου.
«Σιχαίνομαι το ναυτικό που εμάζεψε λεφτά. / Eμούτζωσε τη θάλασσα και τήνε κατουράει.»
Νίκος Καββαδίας.
YOU ARE READING
Ε.
Non-FictionΊσως μια μελαγχολική ματιά,ίσως μια υπερδραματοποιημένη προσέγγιση και μια δόση υπερβολής στα μάτια κάποιων,μα αυτά είναι που κάνουν μιά άποψη ενδιαφέρουσα. Αυτο λοιπόν ειναι το journal μου στο ταξίδι της καθημερινής παράνοιας που ζω τα τελευταία χ...