98. - Utószó

294 18 13
                                    


Sziasztok!

Uhhh, nem is tudom hol kezdjem! :)

Mérhetetlenül hálás vagyok az elmúlt időszakért, nem csak azért, mert újra éreztem a plátói szerelem minden szépségét, hanem azért is, mert minden résznél, ahogy a kommenteket olvastam, elöntött a boldogság!

Ilyen szeretet cunamit sosem tapasztaltam még és ezt sosem fogom elfelejteni nektek!

Köszönöm, hogy feldobtátok a napjaimat!

Még ha csak átfutottátok a szöveget, vagy azzal, hogy csillagozva ismertétek el a munkámat!

Végül nagyon köszönöm azoknak, kikkel rövid üzeneteket váltva tudtam beszélni, miközben megunhatatlanul jelezték dicsérő véleményüket!!!


Ez egy olyan utazás volt, miért minden fáradtság, nyűg és bosszankodás totálisan megérte.

Kárpótoltatok Ti, hogy velem együtt utaztatok és megmutathattam azt a történetet, mit szívesen láttam volna a sorozatban.


Lezárult az első évad és a legbarátibb becslések szerint is legalább két évet várnunk kell a következőig...

Hogy fogom e folytatni majd? Lehet. Kitudja hol leszek és épp kibe leszek belezúgva... :D

De azt garantálom, hogy ha a sorozatkészítőknek van egy csepp eszük és a lényegre koncentrálnak a köviben, (Daemonra) akkor folytatni fogom, bár azért tudjuk, mélyen legbelül, hogy ezt a mutatványt, hogy így az ujja köré csavarjon minket, már nem fogja tudni megismételni, de hát a remény hal meg utoljára, ugye. :)


Mindig csinálok egy kis Fun Factot zárásnak, így most sem maradhat el.

Ha jól emlékszem, már a második rész után elkezdtem írni a történetet, de csak szeptember 9-én tettem fel ide az első részt. A negyedik epizódtól tudtuk megtárgyalni a fangörcsöt a kommentszekcióban. Hihetetlenül szuper volt, hogy nem magányomban kellett értetlenkednem!

Igen, sok mindent nem értek azóta sem, nem adtak választ a sorozat készítői de nagy részében rajtam volt a rózsaszín napszemüvegem, így elnézem nekik. Amit tudtam én megmagyaráztam, bár az én fejemben már teljesen összefolyt a kánon, a ff-el. 

A szövegszerkesztőmben 131 A4 lap lett és 72000 szó. Ami ha 1000 szó 5 perc, akkor 6 óra kell ahhoz, hogy elolvassuk az egészet, egyben.

A helyezéseket általában jobban figyelem, de itt annyira nem számított nekem, hogy nem is igazán jegyzeteltem. Amire azért büszke vagyok, hogy a Daemonos címkék közül sokszor az enyém virított az első helyen, úgy ahogy a romantika, sorozat, targaryen címkéknél is.

És ma pedig átlépte a 30.000.-es össz megtekintést a sztori!

Sosem gondoltam, hogy ennyire szeretni fogjátok!!!


Fontos!!! A két következő részt, csak az olvassa el, aki tisztában van a történet legeslegvégével!

Az összes SPOILERT lelövőm, tehát, aki nem akarja elrontani saját örömét, az NE lapozzon tovább. Én szóltam! Köszönöm szépen!

Ha folytatódik a sztorim, akkor leveszem majd őket, ha nem, akkor maradnak majd, míg oda nem érünk... Kíváncsi vagyok végül mi lesz a sorozatban a végső konklúzió, mit változtatnak meg, vagy hagynak úgy, ahogy írva vagyon. 


Remélem utazunk még együtt valamelyik agymenésemen.

A mielőbbi viszontlátásra!

További szép napot, hetet, hónapot és évet!

B.Ú.É.K!

Üdv: Gabe R. L.

 L

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A Tékozló Herceg | Sárkányok háza ✓ [ Befejezett ]Where stories live. Discover now