Végül Daemon ragaszkodott hozzá, hogy együtt keressük meg a lányait. Baelát nem meglepő módon a küzdőtéren találtuk, ahol szorgosan gyakorolta az íjászatot. Apját melegen üdvözölte és Daemon nem hagyta ki a lehetőséget, hogy tartásbeli hibáira rá ne mutasson. A lánya megköszönte segítségét és kérte, hogy mikor senki sem látja őket, folytassa tanítását míg itt vannak. Apja nem bírt nemet mondani, folyton kedvében akart járni kedvenc lányának, sőt, még egy közös sárkányrepüléses programot is felajánlott, ha itt végzünk.
Azt persze nem tette hozzá, hogy csak abban az esetben, ha minden jól végződik számunka, aminek az össz információk alapján, elég kevés esélye van. Daemon is tisztában van vele, hogy ha valami csoda nem játszik közre, akkor talán holnap estére a fiainkat fattyaknak kiáltják ki, engem meg talán egyenesen a vesztőhelyre vezetnek. Bár szerintem erre a lehetőségre is van valami terve, amibe engem nem avatott be.
Baela végül egy ölelés után megosztotta velünk hol találjuk ikertestvérét. Rhaena a zeneterembe csiszolta meglévő széles tudását és ő is kitörő örömmel fogadta Apját és még engem is.
Kérdeztem Rhaenys holléte felől, ő pedig kedvesen felajánlotta, hogy elkísér hozzá. Daemon nem tartott velünk, megvárt az Istenerdő kapujában. Talán még mindig nem tudta önmagában elrendezni azt a hatalmas vétke súlyát, amit unokatestvérének okozott, így inkább nem is kerül a szeme elé, ha nem volt muszáj.
– Nagymama! – szólt Rhaena, az 55 esztendős idősebb hölgyhöz, aki a Varsafa árnyékában imádkozott.
– Rhaena! – fordult hátra és mikor megpillantott, kissé elkomorodott. Tudtam, hogy már nem kedvel, volt idő mikor még igen, de mióta elhunyt gyermekeire emlékeztetem, rám sem bír nézni de most muszáj lesz. Ha Apám nem tud rajtunk segíteni, akkor majd talán Ő fog.
– Rhaenys hercegnő! – köszöntöttem illedelmesen, amit természetes viszonzott.
– Hálásak vagyunk, hogy gyámleányaidként példásan nevelted őket!
– Megtisztelsz, hercegnő. – válaszolta a kedves szavaimra.
– Megtennéd, hogy magunkra hagysz minket, Rhaena? Mindjárt én is megyek!
YOU ARE READING
A Tékozló Herceg | Sárkányok háza ✓ [ Befejezett ]
FanfictionDaemon Targaryen, a Tékozló Herceg és Rhaenyra Targaryen, a Fekete Királynő szerelmi története, ahogy a sorozatban látni szerettem volna. Rhaenyra szemszögéből, szorosan követve, ám több helyen elrugaszkodva a sorozattól, néhol a könyvet alapul véve...