Rozdział 24 Wyjawić, czy nie ?

944 37 3
                                    


Po nagrywkach wspólnie z Julitą i Wiką wybrali się na obiad. Fausti opowiedziała im jak było w Paryżu, rozdała prezenty. Nasunął się temat Julitki i Qryego.

F: Julitka jak jest między Tobą a Qrym ? Jesteście razem ?

J: Spędzamy ze sobą czas, jest nam razem dobrze.

B: Jakbym to już gdzieś słyszał, uważaj bo później wylądujesz jak ja!

F: Źle Ci ? francuz czeka.

B: To sobie poczeka, może jakaś francuzka mu się trafi.

F: Ojj, Bubiś!

W: Haha, nie mogę z tego Bubiś!

B: A wiecie dlaczego mówią na mnie Bubiś ?

F/W/J: Because you love boobies.

B: Tak na serio, to Fausti tak na mnie zaczęła mówić. Zaczął się śmiać.

W: Skądś to musiała wziąć, haha.

F: Nie wiem skąd, przewróciła oczami.

B: Dobra stop, jemy bo wystygnie.

Gdy rozmowy ucichły dziewczyny pojechały w swoją stronę a nasi bohaterowie udali się do Fausti.

F: Zmęczyłam się, dziwny dzień.

B: Może po prostu poleżymy na kanapie, posłuchamy muzyki a później obejrzymy film ?

F: Super, wyciągnę z szafki popcorn.

Wstawiając relację kilka razy sprawdzała czy aby na pewno nie widać na niej Bartka. Ostatnio się zagapiła i ludzie dostrzegli obok niej jeszcze kogoś. Mały szczegół a jakże istotny.

B: No bez przesady też, nie wpadajmy w paranoję. Nie mogę do ciebie przyjść po prostu jako przyjaciel.

F: W sumie możesz, ale wiesz o tej godzinie...

B: Trzeba wyjawić niedługo, że jesteśmy razem.  Zaczynamy wariować, wstawić coś, czy nie ? Czy gdzieś ,czegoś za dużo nie widać ? A może na relacji, było o kilka słów za dużo ? Zwariujemy, Fausti.

F: Wiem, wiem. Jeszcze trochę, proszę!

Wzruszył tylko ramionami. Po obejrzeniu filmu Bartek zaczął kierować się do sypialni a Fausti jeszcze dopracowywała swojego instagrama. Utworzyła wyróżnioną relację z Paryża i dodała do katalogu "Analog" zdjęcia z koncertów i jej życzenia urodzinowe dla Bartka...

Potrzebny był czasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz