Obudziłam się i musiałam wyruszać już do Warszawy, zostawiłam Bartkowi karteczkę "Dziękuję za przenocowanie, Buziaki!". W stolicy czekał na mnie wywiad a później czas z moim przyjacielem. Gdy dotarłam na miejsce przywitało mnie piękne słońce i ciepełko. To będzie dobry dzień, przynajmniej mam taką nadzieję.
*Bartek
No cóż, nie było nam dane się pożegnać ale będziemy się widzieć przecież w poniedziałek podczas nagrywek. Mam dzisiaj bardzo dużo rzeczy do załatwienia, pożyczam BMW od Przemka, z tym samochodem czas nie będziemy mi straszny.
P: Niech Ci się dobrze jeździ, tylko nie popsuj!
B: Bardzo śmieszne, muszę lecieć.
P: O której będziesz ?
B: Gdzieś koło północy.
Pożegnaliśmy się i wyruszyłem w dalszą drogę.
*Fausti
Po wywiadzie spotkałam się ze znajomymi ze studiów a następnie udałam się do Kacpra z którym idziemy wieczorem na imprezę. Całkiem spoko koleś z niego, jako kolega. Razem nie mogłabym z nim być, ale fajnie się z nim spędza czas. Skoro już jestem w Warszawie to czemu nie mielibyśmy się spotkać.
K: Hejka!
F: Hejj! Jak tam ?
K: Zalatany człowiek a u Ciebie ?
F: Podobnie, haha.
K: Bartek nie będzie zazdrosny ? W sensie wiesz między nami nic nie ma, ale no ludzie mogą sobie tworzyć różne teorie.
F: Haha, wiem już widzę te teorie tiktokowe. Jak słuchali mojej piosenki to powinni wiedzieć, że "Chcę się tylko bawić".
K: Haha, no tak. Tylko, żeby Cię melanż za bardzo nie porwał, nie będę zbierał Cię z podłogi.
F: Niee, no coś ty. Ja na spokojnie a co do Bartka to rozstaliśmy się.
K: Ouu, przykro mi.
F: Nie no między nami jest okej, zaczynamy od nowa. Dalej coś do siebie czujemy więc, dajemy sobie czas i przestrzeń a jak nasza relacja będzie wyglądać za jakiś czas to zobaczymy.
K: Okejjj, w sumie fajnie. Może czeka Was wielki powrót!
F: Haha, może...
*Bartek
Okej wszystko załatwiłem zastała mnie ciemna noc, lecę do Przemka.
P: Jak się sprawowało autko ?
B: Całkiem całkiem.
Przemek zaczął przeglądać instagrama.
P: O kurwa!
B: Rany, co ?
P: Sam zobacz!
Pokazał story Fausti, która wybiera się z Kacprem na imprezę.
Troszeczkę go to zabolało, ale udało mu się uspokoić emocje.
B: No i co ? Nie może wyjść z przyjacielem na imprezę ?
P: Podmienili Cię ? Wszystko z Tobą w porządku ?
B: Haha, tak! Nie jesteśmy z Fausti już razem, może wychodzić z kim chce. A po drugie Kacper to tylko jej kolega, gdybyś jej słuchaj to byś wiedział że kilkukrotnie mówiła nawet w wywiadach, że są zupełnie inni i nie pasują do siebie jako para.
P: Nie poznaję Cię, ale szanuję za to podejście.
B: Wyluzowałem, jak mamy być razem to będziemy jak nie to nie. Tylko współczuję jej, bo tiktok jutro będzie szalał.
P: Masz rację.
B: Fausti chce się teraz tylko bawić, więc imprezuje tak samo z wyjazdem do Tel avivu. Gdyby nie dzisiejszy wywiad to by nie pojechała do Warszawy, więc na spokojnie Przemo.
P: Bardzo się cieszę, że słyszę to z Twoich ust a nie muszę trzymać Cię za ręce jak podczas sytuacji z Dominikiem, haha.
B: Weź mi nawet nie przypominaj
*Fausti
Świetnie się bawię na imprezie, mogę wyluzować. Nadszedł czas dla mnie, póki co zero związków i relacji tylko ja! Mam czas aby zająć się sobą i dojrzeć do pewnych spraw. Może to story było niepotrzebne, bo ludzie będą znowu wymyślali różne teorie ale cóż, ja wiem jak jest naprawdę i to mi wystarczy.