/MJESEC DANA KASNIJE/
/CLARISSA'S P.O.V/
Panika je vladala crkvenom prostorijom dok smo pokušavali namjestiti moju kosu koja nije željela surađivati, haljina s kojom sada nisam bila onoliko zadovoljna koliko sam bila dok sam ju odabirala i isprobavala ispred ogledala u butiku. Elenour me gledala i shvatila da nisam prisutna mislima onoliko koliko sam tijelom.
'Ludice, ne brini se za haljinu ili frizuru ili sve te neke stvari zbog kojih se sada osjećaš manje lijepom. Liam bi te oženio i da dođeš pred oltar bez šminke, raščupana i u nekoj običnoj pidžami.' - Rekla mi je i spasila me mojeg pretjeranog razmišljanja. 'Da znam, u pravu si El. Ali stvarno nisam očekivala da će se ovo tako brzo stići.'- Rekla sam joj. 'S razlogom se kaže da mladenke dožive ludilo na dan svog vjenčanja.'- Nasmijala se i tim riječima je i meni izmamila osmijeh na lice.
'Zar je tako bilo i tebi?'-Upitala sam ju znatiželjno. 'Puno gore, vjeruj mi. Ruke su mi drhtale, grlo mi se konstanto sušilo i imala sam osjećaj kao da ću svaki tren završiti na podu koliki sam pritisak osjećala. Jer sam znala da će sve oči biti uprte u mene. A dok sam kretala prema oltaru samo sam razmišljala o tome kako mi se frizura drži. Da li je haljina savršeno izgledala na meni ili kao neka izgužvana zavjesa koju sam samo žurno stavila na sebe i išla se udavati. Također sam brinula da li mi je šminka na mjestu i koliko jako ću se osramotiti ako sada padnem u ovim štiklama pred gomilom ljudi.'-Rekla je kroz smijeh.
'Ali ti si to izvela majstorski. Svaki pokret tijela i hoda. Šminka, haljina i frizura su bile savršene tako da nisi trebala brinuti ni malo. Bila si baš kao neka princeza iz bajke koje su nam nekad pričali dok smo bili manji.'-Rekla sam joj. 'To je ono što ja tebi sada govorim. Brineš uzalud. Sve će proći onako kako si ti oduvijek zamišljala. A i jedina osoba koja te uistinu treba vidjeti ovakvu je Liam. Samo ON. A ne mi svi ostali. Mi smo samo tu da svjedočimo VAŠEM posebnom danu.'-Rekla mi je i ja sam se nasmijala.
Bacila sam pogled na sat koji se sve više i više približavao vremenu kada ću reći sudbonosno DA. Malo je reći da mi tijelo drhti, a srce mi želi iskočiti iz prsa. Nikad nisam očekivala da će ovo biti toliko puno emocija. Znala sam da će jednoga dana doći i moj red kada ću imati najljepši i najvažniji dan u svome životu, dok ću sretna šetati prema oltaru gdje me čeka ljubav mog života. A Liam je i više nego to.
/LIAM'S P.O.V/
Stajao sam u kutku prostorije namještajući si kravatu ispred nekog starog ogledala znajući da za 10 minuta ženim ljubav svog života. Nikad nisam očekivao da ću naći nekog kao što je ona i da će mi od današnjeg dana službeno biti žena. Cijelim tijelom mi prolaze trnci i nikada se nisam osjećao bliže sedmom nebu.
Lagani dodir po ramenu me budi iz misli i okrećem se da vidim tko je. Bio je to Louis. Samo mi se smješkao i s time me malo zbunjivao. 'Što je bilo Lou?'-Upitao sam ga zbunjeno. 'Nije ništa, samo sam te došao vidjeti prije nego odem do Clarisse. A i zanimalo me kako se osjećaš. Da li si uplašen? Sretan? Nervozan? Ili sve od navedenog?'-Upitao me. 'Sve od navedenog. Ali nikad nisam bio sretniji. Nikad nisam očekivao da ću naći nekog tko me tako voli nakon svega što sam prošao sa onim demonom od djevojke.' 'Pa znaš kako se kaže: 'U svakom zlu neko dobro", zato si i morao proći sve one turbulentne situacije i gadno slamanje srca sa Sophiom da bi sada našao istinsku sreću.'-Rekao mi je.
'Imaš pravo. I sada vidim za koga se vrijedi boriti. I kome pružiti cijeli svijet čak i kada ga ona nije tražila.'-Rekao sam. 'I drago mi je da je to Clarissa. Stvarno je. Upotpunjujete se na toliko razina da je to nemoguće objasniti. I oboje ste veoma sretni jer imate jedno drugoga u životu. U svakom dobru i svakom zlu. Zato se nadam da će tako i ostati jer da sam htio boljeg šogora, ne bih ga našao. '-Rekao je i zagrlio me. Osjetio sam kako su mi se oči zasuzile.
Suze radosnice, reklo bi se. Pustio me iz zagrljaja i pogledao još jednom.
'Moram ići do Clarisse, ali samo da znaš ceremonija počinje za 15 minuta.'-Rekao je, a ja sam kimnuo glavom.
Louis je izašao iz prostorije, a ja sam se morao još malo sabrati od suza radosnica i pripremiti se na novo poglavlje svog života.
YOU ARE READING
Love Is A Game
Fanfiction"Ne obećavaj mi nešto za što je nemoguće dati obećanje. Samo budi tu i uvjeri me da griješim svaki puta kada mislim da ću te izgubiti."