80.DIO

89 4 0
                                    

/HARRY'S P.O.V/

Koračao sam hodnikom hotela kako bi našao sobu u kojoj je Clarissa. Zanimalo me da li je pronašla poruku i pročitala je. Uskoro sam došao do njenih vrata i polagano sam otvarao vrata. Bila je toliko zadubljena u raspakiravanje i svoje misli da me vjerojatno nije ni čula kada sam otvorio vrata. Došao sam do nje i stavio sam joj ruku na rame. Pogledala me u šoku i usna joj je zadrhtala. Čuo sam kako je progutala knedlu. Pogledao sam ju i srce mi je zatreperilo. Čak i ovakva je divna. Stala je pred mene gledajući me u oči. 

'Što radiš ovdje?'-Upitala me. 'Došao sam se uvjeriti da si stvarno i sigurno stigla.'-Rekao sam. 'Vidiš me zar ne?'-Upitala me drsko. 'Da.'-Rekao sam. 'Onda sam stigla, a ti sada možeš otići.'-Rekla je i pogurnula me prema vratima. 'Neću otići. Tu sam da sve bude kako treba biti.' 'Sve već je kako treba biti.' 'Ne ne nije. Ti nisi moja.'-Rekao sam i mogao sam vidjeti bijes na njenom licu. 

 'Zašto već jednom ne odustaneš i nestaneš iz mog života?!'-Rekla je glasnije. 'Ja neću nikada odustati. I sama si shvatila da kada ja nešto želim, to moram i dobiti.' 'Čuješ li ti sebe upravo?! Čuješ li?! Ovo je sada zvučalo kao da sam neka stvar koju samo tako možeš dobiti. Ja sam osoba! ŽIVO BIĆE HARRY! Ali naravno, sada ja vidim jasnije situaciju... Ti mene nikada zapravo nisi ni volio niti ti je ono nešto malo značilo. Nisi me vidio kao živo biće, nego kao stvar koju posjeduješ. Gadiš mi se Harry... Svaki dio tebe mi se gadi.'-Izvikala se na mene.

'Nisam ti se gadio kada si me ljubila.'-Rekao sam i vragolasto sam se nasmijao. Pogledala me s gađenjem u očima. 'Jer tada nisam vidjela s kakvom gnjidom imam posla!'-Izvikala se na mene dok je lamatala rukama. Unutar mene je sada ključao veliki bijes. Gledao sam u nju ljutito kako nikada nisam mislio da ću ju gledati. Ta njega glupa tvrdoglavost me nikada neće dovesti do onoga što želim.

/CLARISSA'S P.O.V/

Gledao je u mene s velikim bijesom. Njegove zelene oči sada su bile crne i vidio se svaki njegov najtamniji kutak duše. Tijelo mi se smrznulo kada sam ga pogledala ravno u oči. Prošla sam sve granice. Tek sada će doći do problema. Uhvatio me snažno za zglobove ruku i povukao bliže k sebi. Disao je duboko ali ubrzano. Stisak mu je bio jak, a moje srce je kucalo kao ludo. Osjetila sam kako mi znoj pada niz čelo, a noge drhte.

'Nikada nisam mislio da ćeš me dovesti do ove granice ludila kada ti moram pokazati pravog sebe. Kada ne mogu ni prema tebi više obuzdati bijes. Dovela si me do ruba Clarissa. Jebenog ruba!-Izvikao se dok sam ja šutjela. Toliko jako sam htjela vikati upomoć, a od te riječi ni U. Strah je vladao mojim tijelom. Nisam znala što će biti sljedeće. Nisam znala kako se obraniti i kako mu se suprostaviti. Prvi put ja nisam znala što ću.

'Samo sam želio da me voliš. Da ja budem na mjestu Liama. Da ti pokažem svoje nježne i opasne strane. Da ti pokažem pravog, cijelog sebe. A umjesto toga si ti to sama učinila... Na užasno pogrešan način. A tako nije trebalo tako biti... ništa od ovoga nije tako trebalo biti. A ona oklada? Da priznajem bila je oklada na početku, ali počeo sam padati na tebe, a nisam htio.'-Govorio je glasnije dok mu se glas stišavao na neku razinu spokoja. 

'...Nisam htio pasti na tvoje oči Osmijeh. Stav. Tijelo. Način na koji pričaš. Način na koji se praviš jaka kada znaš da si unutar sebe zapravo slaba. Pao sam na sve što te isticalo.
A nikako nisam mogao doprijeti do tebe. Što sam se više približavao, ti si me sve više udaljavala od sebe. Htio sam biti puno bolji od njega. Htio sam...ali nisam mogao. Preduhitrio me. Stavio je prsten na tvoju ruku koju sam htio držati više od ičega. Imati te usne na svojima. Te ruke oko mog vrata. Samo to sam htio...'

Slušala sam ga kako priča i upravo sam vidjela dvije strane njega. Nježnu i opasnu. Sve u jednom. A svatko ih otkrije prema zaslugama. Očito sam ja zaslužila obje strane njegove osobnosti. Pogledala sam ga i znao je što ga sada čeka.

'Nitko te nije natjerao da se zaljubiš u mene. I sve što sam ja uistinu. Nitko te nije natjerao na okladu, sam si ju odlučio napraviti. Izgubio si me, a mogao si me imati. Mogao si imati sve što sada ima on samo da si razmišljao srcem, a ne onom glavom dolje. Mogao si imati sve za što se sada bezuspješno boriš, a znaš da sam samo njegova.'-Gledao me u oči koje su sada bile mutno zelene. Njegov stisak je dosta oslabio i mogla sam ponovo osjetiti cirkulaciju u svojim rukama. 

'Naravno da nisam trebao, a jesam. Jer ti koliko god ljude udaljavala od sebe, oni te tek onda žele još više uz sebe. Možda si njegova i možda ima sve ono što sam i ja mogao imati. Možda će ti dati cijeli svijet na dlanu, ali nikada ti neće moći reći "volim te" od kojeg ćeš zadrhtati cijela.'-Rekao je te mi je pustio ruke. Pogledala sam ga još jednom dok je on koračao prema vratima sobe. Suze su padale niz njegove obraze i ovo je bio prvi put da ja vidim suze na njegovom licu.

Love Is A GameWhere stories live. Discover now