/LIAM'S P.O.V/
Nakon par sati zezanja sa fanovima napokon sam krenuo prema backstage-u nadajući se da me tamo čeka Clarissa. No nje nije nigdje bilo. Ostao sam zbunjen jer je rekla da me čeka ovdje dok ne završi koncert. Zayn je došao do mene i primio me za rame.
'Što je bilo bro? Izgledaš mi nekako zbunjeno.' 'Jesi možda vidio Clarissu? Ne mogu ju nigdje naći.'-Rekao sam. 'Zadnje kada sam ju vidio pričala je s Harryem. I izgledalo mi je nekako ozbiljno.'-Rekao je, a ja sam ostao zatečen. 'Kako misliš ozbiljno?'-Upitao sam. 'Izgledalo je kao da o nečem raspravljaju, a onda je on stavio svoju ruku na njen obraz.' -Srce mi je počelo jače kucati i nisam ga mogao zaustaviti. Bijes unutar mene je ključao kao lud samo čekajući da pukne.
'A ona?!'-Upitao sam već pomalo iznervirano. 'Ona je maknula njegovu ruku s obraza i otišla iz backstage-a. Kamo točno, to ne znam.' -Prošao sam nervozno rukom kroz kosu i udahnuo duboko. Samo Bog zna di je ona sada. Uzeo sam mobitel u ruke i nazvao ju. Zvonilo je, ali nije se javljala. Zvao sam ju još jednom, ništa. Ovo je čudno. Ona se uvijek javi kad ju netko zove, a pogotovo ja. Užurbanim koracima sam izašao iz backstage-a i krenuo sam prema izlazu iz dvorane, pa odmah prema parkiralištu kako bi otišao po auto. Ovo nije nalik na nju da samo tako nestane i ne javlja se.
/CLARISSA'.S P.O.V/
Hodala sam kroz neku dugu ulicu dok sam premotavala sve u glavi. Suze su se slijevale niz moje obraze dok su me njegove riječi proganjale kao neka najveća noćna mora u kojoj se naglo probudiš i vratiš u stvarnost. Što sam više o tome razmišljala toliko moje srce nije stiglo doći do riječi. Znala sam da samoj sebi samo otežavam cijelu situaciju i ne pomažem si ali nisam mogla prestati. Proganjalo me to. Jer sam znala da je istina. Da je svaka njegova prokleta riječ istina s kojom me želi pridobiti. A ja kao ja sam oduvijek bila slaba na izgovorene riječi. Prošla sam kroz kosu nervozno i izdahnula. Ovo postaje sve veće i veće sranje makar ja mislila da mu se bliži kraj.
Čula sam zaustavljanje auta iza sebe i okrenula sam se da vidim tko je. Ispred sebe sam ugledala muškarca obučenog u crno sa maskom na licu. Srce mi je ubrzano počelo kucati i uskoro sam osjetila snažan stisak na ruci. Pokušavala sam se istrgnuti, ali nisam mogla. Stisak je postao sve jači i jači dok sam ja vikala i zvala upomoć. Uskoro sam osjetila na svome licu otisak maramice zbog koje mi je na oči pala tama.
YOU ARE READING
Love Is A Game
Fanfiction"Ne obećavaj mi nešto za što je nemoguće dati obećanje. Samo budi tu i uvjeri me da griješim svaki puta kada mislim da ću te izgubiti."