84.DIO

93 4 3
                                    

/CLARISSA'S P.O.V/

Liam je napokon bio zaspao, a ja sam se uputila u šetnju. Obukla sam na sebe neke obične kratke hlače i crnu majicu kratkih rukava s V izrezom. Obula sam svoje najdraže bijele Converse starke i kosu sam svezala u visoki rep jer je vani bilo prilično vruće. Tipično vrijeme za Australiju. Liamu sam ostavila poruku na stolu kako ne bi brinuo, stavila sam slušalice u uši, te sam pustila pjesmu Safe inside od James Arthura i  izašla sam iz kuće. Vjetar je lagano puhao dajući mi nekakav slabi osjećaj svježine. Hodala sam niz ulicu i uputila sam se prema prvom parku za kojeg znam da je najbliži. Bila sam par puta u Australiji, u ovom djelu grada pa znam gdje je od prilike koji park. 

Glasno pjevanje mog najdražeg pjevača me bacala duboko u misli i tjerala me na razmišljanje. Nikada to nisam voljela kada sam slušala tu pjesmu, ali pjesma je jebeno dobra. Hodala sam laganim koracima s rukama u džepovima hlača dok sam se totalno prepustila pjesmi.
Svaki korak mi je bio u ritmu. Osjećala sam se nekako živom. Maleni osmijeh mi se stvorio na licu dok sam si popravljala slušalice koje su neprestano padale iz mojih ušiju. Uskoro sam došla u park gdje sam sjela na klupicu koja je bila smještena ispod velikog drva prekrasne krošnje. Neka djeca su se igrala nasuprot mene dok sam ih ja pažljivo promatrala. Osmijeh od uha do uha, puni prašine dok trče za jednom loptom i viču "pucaj".  Izgledali su presretno. Nije ih bilo briga za to šta će roditelji vikati na njih kad se vrate kući jer su se uprljali prašinom. Nije im ni bilo bitno to što vani sunce pada ravno na njih i šta se znoje kao ludi. Bio im je bitan samo taj trenutak u kojem su imali tu loptu i hrpu mrlja. 

Nasmijala sam se sitno i položila sam ruku na svoj trbuh. 'Ovako ćeš i ti. Samo čekaj.'-Prošaptala sam tiho smijući se.

/HARRY'S P.O.V/

Šetao sam parkom kada sam ugledao Clarissu kako sjedi na klupici sama samcata. Ovo je bio savršen trenutak da joj se približim i da popričamo. Pa makar me opet odgurnula od sebe. Oči su mi bile vjerojatno bile prilično crvene od silnih suza, a glas drhtav. No, to me nije diralo. Stao sam pred nju, a ona nije dizala pogled. Znala je da sam ja. Znala je to jako dobro. 

'Što radiš ovdje?'-Upitala me tiše. 'Šetao sam, a onda sam te ugledao kako sjediš ovdje. Sama...'-Rekao sam tiše.  'I voljela bih ostati sama tako da samo produži korak.'
'Znam da to želiš, želim i ja ali ne mogu...'-Rekao sam tiše dok mi je glas malčice zadrhtao.
'Možeš. Samo što ti je draže meni piti živce kada ne treba.' 'Clarissa..' 'Samo'-Prekinula me i podigla je pogled. '...Samo nemoj. Nemam više snage za prepiranje s tobom. Niti za to da vičem na tebe. Niti da budem drska i bezobrazna. Nemam za to snage. Samo želim biti sretna Harry... Samo to. Molim te pusti me da budem sretna. Bez tebe, sa njime.'-Pogledao sam ju sa suznim očima dok mi je u grlu stajala knedla. Nisam ni ja imao snage više biti drzak prema njoj. Niti joj pokušavati dokazivati neke stvari. Ona je odabrala. I njen odabir nisam bio ja.

 'Ne mogu ti lagati da ćeš biti sa mnom sretnija kada znam da si s njime i više nego sretna. On je taj koji ti je stavio prsten na ruku, koji te voli jer si nešto što nikada prije nije imao niti osjećao. Ja sam samo dečko koji se u tebe zaljubio neplanirano i zavolio te neočekivano. Vidio sam u tebi nešto što se ne viđa svaki dan. Vidio sam ono što si očajnički htjela sakriti od mene, a nisi uspijevala. Pokraj mene se nisi mogla pretvarati, a to isto ne možeš ni sad. Ako sam u krivu, uvjeri me u to.'-Gledala je u mene, pa je spustila pogled na zemlju.

 'Nisi u krivu jer ti ne znaš biti u krivu. Barem kada sam ja u pitanju. Ali isto tako si i prošlost Harry. A ja ne želim živjeti u prošlosti. To je samo uteg koji me vuče na dno dok ja želim ići visoko u nebo.'-Rekla je.

Bila je u pravu. Ja i jesam uteg. Njoj i njenoj sreći. Pogledao sam ju, a suza mi je skliznula niz obraz. 

'Onda..zbogom Clarissa. Želim ti svu sreću svijeta, ali zapamti...uvijek će postojati osoba koja će te voljeti makar ti nju nikada nećeš.'-Rekao sam drhtavim glasom i otišao sam iz parka.

Love Is A GameWhere stories live. Discover now