24. Bölüm

754 33 24
                                    

Bu bir geçiş bölümü. İdare edin artık. :D

Bu arada Francesca'nın söylediği Verte De Lejos'u ve Fausta ve Diego'nun söylediği Tienes Todo'yu dinleyin. Bölümde geçiyorlar zaten.

İyi okumalar. :)

FLASHBACK

Uyandığımda başımı kaldırarak Jorge'ye baktım. Bugün uyku masumluğunu izleyecek kişi bendim anlaşılan. Hep o beni izleyecek değildi sonuçta. Yanağına küçük bir öpücük kondurduğumda yüzünü hafifçe buruşturmuştu. Gülümsemeden edemedim. Bu halini çok seviyordum. O kadar çocuk gibi, zararsız, o kadar mükemmel görünüyordu ki... Bırakın dokunmayı bakmaya kıyamıyordum.

Bir süre sonra zar zor sırt üstü dönerek yüzümü tavana çevirdim. Elleri belimi sarıyordu. Hareketime karşılık elleri gevşese de bırakmamıştı. Sağ tarafımda duran telefona uzanıp saate baktım.

11.12

Neyse ki bugün dersimiz yoktu. İçeriden sesler geliyordu. Muhtemelen Lodo kahvaltı hazırlıyordu. Kahkaha sesi geldiğinde ben de gülümsemiştim. Diego ile birlikte hazırlıyorlardı demek ki. On dakika kadar daha yattım ama sıkılmıştım.

Tekrar yan dönerek elimi yavaşça Jorge'nin yanağında gezdirdim.

"Canım?"

Dudağına küçük bir öpücük kondurdum.

"Hadi, kalk artık."

Uyandırmak istemiyordum ama ne yapayım? Zaten saat erken değildi.

Küçük bir öpücük daha kondurdum.

"Jorge?"

Uyanmak istemiyordu. Tamam, uykusu çok hafif olmayabilirdi ama şu an uykusuna dönmeye çalıştığını biliyordum. Uyanıktı. Biliyordum işte çünkü... Ben anlardım. Dikkatle yüzüne baktım. Oflayarak kalkmaya çalıştığımda ellerini daha da sıkarak beni iyice kendine çekti.

"Rahat dur." Ha ha! Demiştim işte. Uyanıktı.

"Yirmi dakikadır rahat duruyorum zaten. Hadi sevgilim, kalk artık."

Sessizlik...

Başımı iki yana sallayarak belimdeki kollarını çözdüm. Tam kapıyı açacağım sırada konuştu.

"Nereye?" Gözleri hala yarı kapalı sayılırdı.

"Mutfağa. Kahvaltıyı hazırlamalarına yardım edeceğim. Sen de kendini uyandırdıktan sonra yanımıza gel." Sesli bir nefes aldı.

"Hayır. O halde nereye demek istedim."

Üstüme baktım. Jorge'nin tshirtü vardı. Neredeyse dizime geliyordu.

Bir şey demeden yüzüne bakmaya başladım.

"Diego'yu kıskanıyor olamazsın."

"Kıskanmıyorum. Sadece ev arkadaşımın sevgilimi böyle görmesini istemiyorum. Bu bana özel." derken gözünü açmış, hatta göz kırpmıştı.

"Ev arkadaşın en yakın arkadaşımız, beni bikiniyle görmüş, sarhoş olduğumda ya da uyuyakaldığımda yatağıma taşımış kişi."

Yattığı yerden kalkmıştı. Sandalyenin üzerinden şortumu alıp yanıma geldi. Ben ona bakarken o çoktan beni duvarla arasına sıkıştırmıştı.

Boynuma öpücük kondururken konuşuyordu. Beni sabah sabah kendimden geçiriyordu, haberi yoktu beyefendinin. Ya da vardı. Bilerek yapıyordu.

Stay With MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin