Ch-86 : ချစ်သူတွေ။

401 50 1
                                    



Ch-86 : ချစ်သူတွေ။

"ဟုတ်လောက်တယ်၊ သူတို့ရဲ့ရုပ်ရည်သွင်ပြင်နဲ့ သွင်ပြင်လက္ခဏာတွေက ဆင်တူတယ်၊ ကျုံးနန်ကို အရင်က အစ်မ တွေ့ဖူးတယ်၊ အဲဒီဆံပင်အဝါရောင်ပဲ" ယင်ထောင်က ဗီဒီယိုကို ခေတ္တရပ်လိုက်ပြီး စခရင်ကို ညွှန်ပြသည်။သူမက ကျဲယုကို ပြောတယ်။ "အခြားသူရဲ့ ညာခြေက သိသိသာသာ ချို့ယွင်းနေတယ်။ မျက်မြင်သက်သေဖော်ပြတဲ့ လက္ခဏာများနဲ့ကိုက်ညီတယ်"

"ကောင်းလိုက်တာ၊ အစ်မရှောင်ထောင်" ကျဲယု နည်းနည်းစိတ်လှုပ်ရှားနေ၏။ ယင်ထောင် ကြောင့်သာမဟုတ်ပါက ထိုကဲ့သို့ သိမ်မွေ့သော သဲလွန်စကို ရှာဖွေတွေ့ရှိရန် ခက်ခဲပေလိမ့်မည်။ "အနည်းဆုံးတော့ သူတို့ကားက ငွေမှင်ရောင်ကားတစ်စီးဆိုတာ ကျွန်တော်တို့ သိလိုက်တယ်"

ယင်ထောင် ခေါင်းညိတ်ပြရင်း ဗီဒီယိုကို မှတ်တမ်းတင်ခဲ့သည်။ "ဒါက ကားပါကင်မှာ နေ့ခင်းဘက်မြင်တွေ့ခဲ့တဲ့ မျက်မြင်သက်သေရဲ့ ပြောစကားအတိုင်းဖြစ်တယ်"

ယင်ထောင်၏ခန့်မှန်းချက် မှန်လောက်သည်ဟု ကျဲယုလည်း ခံစားမိသည်။ "အရင်သွားစားဖို့၊ အစ်မရှောင်ထောင် ကျွန်တော်တို့ အ‌တော်လေးတိုးတက်မှုရအောင်လုပ်ခဲ့ပြီးပြီလေ"

ယင်ထောင် ကျဲယုဆီမှ တူကိုယူ၍ စားဖို့ ပြင်စဉ် သိမ်းဆည်းခန်းတံခါးကို တွန်းဖွင့်လိုက်သံကို ကြားလိုက်သည်။

"ရှောင်ကျဲ၊ စစ်ဆေးမေးမြန်းခန်းကို အဆင်သင့်ပြင်ထား။ ခေါင်းဆောင်ချန်းက တရားခံကို ဖမ်းဖို့ သွားနေပြီ" ဖန်ကျင်းက ကျဲယု စားနေသောက်နေတာ မြင်တော့ ပြောလာသည်။ "မင်း အရင်ပြီးအောင်စားလိုက်ဦး၊ ၁၀မိနစ်အတွင်း စစ်ဆေးမေးမြန်းခန်းကို စီစဉ်ထား"

"ခေါင်းဆောင်ဖန်၊ လီတင်းရဲ့အမှုမှာ သံသယရှိသူကို ဖမ်းမိပြီလား" ယင်ထောင် လက်ထဲက လူကိုချ၍ မေးလိုက်သည်။

"လီတင်းရဲ့အခန်းဖော်ဆီက လီတင်း မပျောက်ခင် လီတင်းမှာ ရည်းစားရှိတာ ငါတို့ သိခဲ့တယ်။ လီတင်းရဲ့ဖုန်းမှတ်တမ်းတွေကို စုံစမ်းကြည့်တော့ သူ့ချစ်သူက စွန့်ပစ်ကားပါကင်ရဲ့သူဌေး ကျုံးပေါင် ဆိုတာ တွေ့ခဲ့တယ်၊ တိုက်တိုက်ဆိုင်ဆိုင် ငါတို့ သူ့ကို စုံစမ်းစစ်ဆေးဖို့ စီစဉ်ထားတယ်၊ပြောရရင် ကားပါကင်က ဒုတိယအမှုအခင်းနေရာလေ၊ ကျုံးပေါင်က သေဆုံးသွားတဲ့လီတင်းနဲ့အထူးဆက်ဆံရေးတစ်ခုရှိမယ်လို့ ငါတို့မထင်ထားဘူး"

စာအုပ်ထဲက ဇာတ်ပို့ဇာတ်ကောင်ထဲသို့ကူးပြောင်းလာသော မှုခင်းဆရာဝန်အမျိုးသမီးတစ်ဦး။Where stories live. Discover now