16 czerwca 2005, czwartek
Dzisiaj w szkole gadałyśmy z Martą o Michale i powiedziała:
–Ada, trzeba chociaż raz zrobić u mnie imprezę na działce i go zaprosić. Kiedy indziej będzie okazja? Niedługo już się wyprowadza...
Byłam rozdarta.
–Nie wiem, Marta. Po co mam się za nim uganiać? Jest nieszczery, dwulicowy i w dodatku chyba chodzi z Jaśminą.
–Widziałaś, żeby z nią chodził? – zapytała. –Ja od tej ich rozmowy na stadionie w ogóle nie widzę, żeby jakoś specjalnie siedzieli razem.
W sumie miała rację... Niedługo już to wszystko się skończy i nie będę nawet widziała go na oczy. To ostatnia szansa...
–Dobra – zgodziłam się. –Zgoda. To kiedy robimy tę imprezkę?
***
Gadaliśmy o imprezce po angielskim. Ma się odbyć w sobotę. Zaprosiłyśmy na nią Michała, Tomka i Daniela. Wyglądało na to, że się cieszą.
Ale wieczorem Michał miał opis na GG:
"W życiu piękne są tylko chwile :(..."
O co chodzi? Nie cieszy się, że rozstał zaproszony?
Zrobiło mi się trochę smutno...
17 czerwca 2005, piątek
Byłyśmy dzisiaj po lekcjach na rowerach z Martą i Jolą.
Niebywałe.
Jeździłyśmy po całym Tulipku i miałyśmy bekę ze wszystkiego jak jakieś ziomalki.
Życie jest dziwne.
Marta zapytała, czy mamy zaprosić ją na naszą imprezę, ale powiedziałam, że bez przesady. Dopiero co się pogodziłyśmy, tam mają być tylko najbliżsi znajomi.
Ale wygląda na to, że rok szkolny zakończę nie będąc pokłócona z nikim!
Czadowo!
Gdy wróciłam dzisiaj do domu, słuchałam sobie piosenki Mezo i Kasi Wilk "Ważne" i całkowicie odpłynęłam. Czułam, że cały świat jest wspaniały i pełen ciepłych barw. Uwielbiam, jak śpiewa Kasia:
"Ważne, że potrafisz widzieć dobro,
Ważne, że rozumiesz jego ogrom,
To tworzy twój światopogląd
To musi wyjść, musi"
Leżę sobie na łóżku i całkowicie się rozpływam, słuchając tego... Ach...
CZYTASZ
Pamiętnik Ady
Fiksi RemajaIlustrowana przeze mnie książka inspirowana moimi pamiętnikami, które pisałam jako gimnazjalistka w latach 2004-2005. "Drodzy czytelnicy - mam na imię Ada i mam 13 lat. Jestem wrażliwa i radosna. Uwielbiam pisać i rysować - piszę pamiętniki odkąd...