12 października 2004, wtorek, 14:45, po szkole

56 13 21
                                    

Pytała mnie dzisiaj z historii. Ups, ale przypał...

W ogóle nic nie umiałam, ale trochę polałam wody, wykombinowałam coś na logikę i dostałam CZWÓRKĘ! Jestem geniuszem, hehehe.

Poza tym zebrałyśmy dzisiaj 16 nowych podpisów pod naszą petycją! Głównie od dziewczyn z ID na WF–ie. Nie miałyśmy nastroju na podchodzenie do nieznajomych w szkole, ale jednocześnie chciałyśmy posunąć tę akcję trochę do przodu.

Zaraz idziemy na angielski, tam też zamierzam poprosić wszystkich o podpisy!


19:30, po angielskim

O KUUUUUURCZĘĘĘĘĘ!!!

Nie uwierzycie...

Dowiedziałam się właśnie nowej rzeczy na temat Michała.

Nie dość, że jest ładny, miły, wrażliwy, empatyczny, inteligentny i czyta książki, to jeszcze...

GRA NA SKRZYPCACH.

	Czy to w ogóle możliwe, być tak idealnym?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czy to w ogóle możliwe, być tak idealnym?

Boże... Co ja w ogóle piszę... Czy mi totalnie odbija?

Dzisiaj na angielskim w czasie przerwy pojawił się temat apelu na 11 listopada. Już jutro ma być pierwsza próba. Wtedy Michał powiedział:

–Ja też będę brał udział.

–Ooo, serio? – zdziwiliśmy się.

–Tak! – potwierdził. –Ale ja nie będę nic recytował, tylko będę grał na skrzypcach.

–To ty grasz na skrzypcach? – zawołałyśmy z Martą chórem, zachwycone.

–No... tak – roześmiał się Michał. –Chodzę do szkoły muzycznej, odkąd miałem 5 lat.

–Wooow...

Wszyscy byliśmy pod wielkim wrażeniem. Nie mogę się doczekać, aż usłyszę, jak gra na żywo! Już wkrótce...

Dałam wszystkim z naszej grupy petycję do podpisania. Michał bardzo się przejął, jak opowiadałam o naszej akcji, zadawał dużo pytań i powiedział, że bardzo to popiera. Aaaach...

Nadal nie znam go za dobrze, ale jak na razie naprawdę bardzo mi się podoba... Jest taki słodki!

***

Całą grupą wymieniliśmy się numerami Gadu–Gadu oraz numerami telefonów.

Oto obecne opisy na GG:


Marta:

Chwilowo brak dostępu do komórki, pisać tylko tutaj! ;P ;P

Marcela:

Let is burn, let it burn, gotta let it burn... </3 USHER forever

Jolka:

"Jestem jak ryba w wodzie i w wodzie czuję się jak ryba." – mistrzyni Otylia Jędrzejczak

Pamela:

WieSz cO sIę LiCzY? SzAcUnEk LuDzI uLiCy!

Sylwia:

Będę z tobą tańczyć, bajki opowiadać, słońce z pomarańczy w twoje dłonie składać...

Krzysiek:

Z WWA ludzie są tu, z całej Polski ludzie są tu, Polska cała, HAŁAS, oooo, 600 voltów ;P ;P ;P

Daniel:

"Istnieją dwie rzeczy, które są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota, ale co do wszechświata, nie jestem taki pewien" – Albert Einstein

Michał:


Michał jako jedyny ze wszystkich nie ma w tym momencie opisu! Tajemniczy...

Tomek co prawda też nie ma opisu, ale to dlatego, że on jest za bardzo zajęty nauką, żeby wymyślić coś ciekawego!

Ja też mam opis:


Ja:

"Codziennie patrz na świat, jakbyś widział go po raz pierwszy" Eric Emmanuel–Schmidt

Pamiętnik AdyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz