Gys og hygge

2.5K 56 0
                                    

Snakken forsatte. Ulla blev ved at fortælle Thor hvor stolt hun var. " Thor jeg har købt en film, som dig og (dit navn) kan se. I skal jo først i skole om 5 dage" siger hun. " Hvilken film er det?" spørger Thor. " Det er scream 4. Nu håber jeg du må se den slags film (dit navn)" siger Ulla bekymret. " Det må jeg gerne" siger du og smiler. I tager af bordet. Dig og Thor går op på hans værelse. I sætter filmen igang, og sætter jer i sofa på Thors værelse. Ulla kommer med popcorn og slik. Pludselig får du et kæmpe chok. Du kommer ubevidst til at presse dig ind til Thor. Han kigger på dig, og ligger sin arm om dig. Men så kommer Krista og Karl pludselig ind af døren. De løber rundt på værelset, og råber. Thor bliver mega sur. " UUUD MED JER. HVOR MANGE GANGE SKAL JEG SIGE DET" råber han. " Thor har fået en kæreste" råber Krista. Og så blev Krista skubbet ud. Karl var allerede ude. Thor satte sig tilbage i sofaen. Han ligger armen om dig. Du kan mærke han er vred. Du igen et chok, og putter dig helt ind til Thor. Han er faktisk meget sød.

Du står foran spejlet på badeværelset, og børster tænder. Du har dine korte natshorts på, og en løs, hvid t-shirt. Dit hår hænger løst over dine skuldre. Da du er færdig med at børste tænder, går du ind på Thors værelse. Han ligger i sin seng, og har ingen trøje på. Han ligger med sin mobil. Du ryster stadig, efter at have set filmen. Du ligger dig på madrassen. Thors hoved titter frem. " Du ryster godt nok meget" siger han. " det var altså en vildt skræmmende film" siger du til dit forsvar. " Vil du herop og sove?" spørger han. Du kigger lidt på ham. " Ja" siger du så. Du kryber op til ham. Han putter dynen om dig. Du kan mærke farven i dine kinder, og hans kropsvarme. Du føler dig helt tryk. Du kigger ham i øjnene. Stille og roligt glider dine øjne i, og du falder i søvn.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now