Thor, min skat

1.1K 34 5
                                    

I sidder stadig inde på caféen. Pludselig ringer din telefon.
Telefonsamtale
Dig: Hallo, det er (dit navn)
Stefan: Hej (dit navn), det er Stefan.
Dig: Stefan? Hvordan har du fået fat i mit nummer?
Stefan: Jeg fik det af Anthon
Dig: Okay, men hvad vil du?
Stefan: Ville bare lige høre, om du snart kunne være sammen
Dig: Det kan jeg godt. Hvad med i morgen?
Stefan: Det er helt fint. Du kommer bare hjem til mig, ikk?
Dig: Ja, det er en aftale
Stefan: Så ses vi imorgen
Dig: Ja, farvel
Telefonsamtale slut
"Hvem var det?" spørger Thor. "Stefan" siger du. "Stefan Hjort? Hvordan har han fået dit nummer?" spørger Thor. "Han sagde, at Anthon gav ham det" siger du. "Men hvad ville han?" spørger Thor. "Han ville bare høre, om vi snart kunne være sammen" forklarer du. "Hvornår skal i så være sammen?" spørger Thor. "I morgen" siger du. "Så kan vi jo ikke være sammen" siger Thor, og laver et trist ansigtsudtryk. "Vi kan altid være sammen" siger du, og kysser ham på kinden. "Argh, se! Det er Thor Farlov" skriger en pige. Hun kommer løbende, og spørger efter en autograf. "Og du er (dit navn)! Jeg elsker, når du synger. Jeg hørte dig i Tivoli" siger hun. "Nårh, hvor er du sød" siger du. "Må jeg ikke få et billede jer alle?" spørger hun. I stiller op til et billede. "Tusind millioner tak" siger hun, og giver jer alle et kram. "Hun var da virkelig sød" siger du. "Ja, og hun har helt ret. Du synger fantastisk, søde" siger han, og du putter dig ind til ham.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now