Hjem

589 20 8
                                    

"Vil du sove her i nat?" spørger Emil, da filmen er slut. "Gerne" siger du. Klokken nærmer sig også 19:30, og i bestiller pizza. Det ender med, at i sidder og fodre hinanden med pizza'erne. Så ligger i jer ind i Emils seng. "Vil du låne en t-shirt?" spørger han. Du nikker, og Emil finder en hvid t-shirt til dig. Du går mod badeværelset, men Emil stopper dig. "Jeg har ikke noget imod, at du skifter tøj her" siger han. Han hiver stille din trøje over dit hovede. Så ligger i jer i hans seng. Du kigger ham i øjnene. "Det er som om, at jeg har kendt dig hele livet" siger Emil. Du griner. "Jeg mener det. Men det er først nu, jeg har opdaget det" siger han, og tager din hånd. Han kysser dig på kinden. "Du er smuk" siger han. Du rødmer. Emil er virkelig sød. Men ikke på samme måde som Thor. Thor var noget helt særligt. Men det kan være, at det kan ændre sig. At du og Emil kan.... Nej, det er vist kun en drøm, men ikke en drøm som Thor. Men du er glad på hans vegne. Og han er sikkert også glad på dine vegne. Du ligger i dine egne tanker. "Hvad sker der, søde?" spørger Emil pludselig. "Jeg lå bare, og tænkte på noget" siger du, og kigger ham i øjnene. "Hvad?" spørger Emil nysgerrigt. "Min exkæreste. Jeg er kommet over ham, men det er bare svært, at glemme ham helt" siger du. "Nårh, søde skat. Det skal nok gå. Og hvis du vil, kan jeg hjælpe dig med, at glemme ham" siger Emil. Han bevæger sig langsomt hen imod dig, og ligger sig roligt ovenpå dig. Hans læber rammer dine. Hans dejlige, bløde læber. Men det føles så forkert, men du vil stadig ikke bryde kysset. Han ligger ovenpå dig, og holder sig ikke tilbage. Hans tunge er pludselig sammen med din tunge, og din vejrtrækning bliver hurtigere. Så bryder Emil kysset. "Har du glemt ham nu?" spørger Emil. "Nej, men jeg er på vej til, at glemme ham" siger du. Hvad?! Hvorfor sagde du det? Du vil under ingen omstændigheder glemme Thor. Men du vil heller ikke såre Emil. Hvorfor skal kærlighed også være så kompliceret? Ti minutter efter kan du høre Emils åndedræt, som er langsomt. Han sover. Det føles helt forkert, den her situation. Pludselig slår din hjerne fra, og du rejser dig op. Du finder dit tøj, og tager det på. Du ligger Emils t-shirt i hans seng. Så går du ud ad huset, og hjem mod Ullas hus.
Lidt efter står du indenfor, i det så velkendte hjem. Lyset er slukket, så alle er vist gået i seng. Du går hen mod Thors værelse. Døren er lukket, så du åbner den forsigtigt. Du kigger ind, og ser Thor. Og Mille. Mille ligger ved siden af ham, der hvor du engang lå. En strøm af jalousi, vrede og sorg skyller gennem din krop. Nu er det sikkert. Du elsker stadig Thor.

Når kærligheden banker påHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin