Du vågner klokken 10 om morgnen. Aftenen er helt sløret i din hukommelse, men det var ihvertfald sjovt. Du, Thor, Anthon og Stefan ligger i Thors seng. Anthon ligger på tværs af dig og Stefan, og Thor ligger ovenpå dig. Du kysser Thors kind. Han er bare så sød, når han sover. "I to er altså så søde sammen" siger Stefan, som er vågnet. "Hvad med dig? Har du ikke nogen kæreste?" spørger du. "Nej. Det er svært, når alle ved hvem man er. Altså man ved aldrig om det er på grund af, at man er kendt" siger Stefan. "Det kan jeg godt forstå" siger du, og giver Stefan et trist blik. Bare fordi man er kendt, ved man ikke hvad ægte kærlighed er. "Men har du aldrig haft en kæreste?" spørger du. "Jo, men det er er stykke tid siden" fortæller Stefan. "Men hvad var der i vejen med dem?" spørge du igen. "Den ene var mig utro, den anden rejste til New York" siger Stefan. "Okay, det er da ret forståeligt" siger du. Så mærker du Thor, som bevæger sig ovenpå dig. "I snakker alt for meget" mumler han stille. "Nå, du er vågen" siger du. "Det er lidt umuligt, med al jeres snak" siger han. "Ikke for Anthon. Han sover stadig" siger du og griner. "Nej" mumler Anthon. "Der kan du se. I snakker for meget" siger Thor, og ruller rundt. Desværre er sengen ikke stor nok, og han ender på gulvet. "Av" siger han. Du griner. "Væltet ud af sengen" siger Stefan. Thor rejser sig op, men er stadig lidt rundtosset, så han falder forover, og lander oven på dig og Stefan. "For fanden Thor!" siger du og Stefan i munden på hinanden. Så griner i alle. Pludselig kommer Anna ind til jer. "Godmorgen Anna" siger du. Anna gaber, og går hen imod dig. "(Dit navn), har du p-piller?" spørger hun. Du bliver virkelig chokeret, og ser skræmt på Anna. "Er du seriøs?" spørger du. "Ja, har du?" spørger hun igen. "Øhm, det ved jeg ikke. Prøv at kigge i min kuffert" siger du. Der er pludselig sådan en akavet stemning. "Jeg fandt nogle " siger Anna og går. Hun var vist ikke helt frisk. Hvordan kan hun snakke om p-piller, når de andre også er der? "Hvad tror i hende og Teo har lavet?" spørger Anthon. "Hvor har du p-piller fra?" spørger Stefan. Du bliver virkelig rød i hovedet. Du kigger mod Thor, men han ligner et stort jordbær. "Ej, det er løgn!?!" udbryder Stefan, "har i?". Du nikker opgivende, og ser genert på de andre. "Jamen, så tillykke, tror jeg" siger Stefan. Anthon sidder bare med åben mund, og kan ikke få øjnene fra os. "Anthon?!" siger du spørgende. Han ryster hovedet, og kigger normalt på jer.
ESTÁS LEYENDO
Når kærligheden banker på
FanficDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...