Netflix

875 34 2
                                    

"Hvor lang tid vil du så bliver her?" spørger du Thor. "Så længe du er her. Jeg rejser ikke hjem uden dig. Hvad skulle jeg sige til Krista?" spørger han stædigt. "Men vi skal være her en uge" siger du. "Det betyder intet. Jeg rejser kun hjem med dig" siger han igen. I er hjemme i dit gamle hus, og du og Thor sidder på dit værelse. "Tænk, at du boede her, før jeg mødte dig" siger Thor. "Jeg bor her i princippet stadig" siger du. Pludselig ringer Thors telefon.
Telefonsamtale
Thor: Hej, det Thor!
Anthon: Thor! Hvor i alverden er du? Vi skulle jo mødes hos Sony
Thor: Fuck, det havde jeg glemt. Men jeg er i Aarhus
Anthon: Hvad laver du i Aarhus?
Thor: (dit navns) mor er har fået kræft, så jeg tog med hjem til hende
Anthon: Hvorfor gjorde du det?
Thor: Fordi jeg elsket hende. Hun skal ikke være alene i denne tid. Vi er her nok i en uge, så jeg kan ikke producere musik
Anthon: Jamen, så hyg dig med (dit navn). Jeg er smuttet
Telefonsamtale slut
"Var det Anthon?" spørger du. "Ja, han virkede ret vred" siger Thor. "Det er da mærkeligt" siger du. "Jeg havde glemt en aftale hos Sony idag, men jeg kan jo ikke være hos Sony, når jeg er her" siger Thor. "Så han blev sur over det?Det kan jeg godt forstå. Han er jo en af dine bedste venner" siger du. "Men du er altid så forstående. Har du fortalt Anna, hvad der er sket?" spørger Thor. "Nej, jeg har ikke lyst til at snakke om det" siger du. Du ligger dig op af Thor. "Skal vi ikke se en film?" spørger Thor. Du nikker, og finder din computer frem. Du logger ind på Netflix, og i finder en film. Det endte med klassefester, da Thor mener, at du har brug for noget sjov. Filmen er ret sjov, og du glemmer faktisk alt det triste.
Så kommer Sofia pludselig ind. "Hey, Zoe! Hva så?" siger du, og hun sætter sig ved siden af dig. "Jeg vil gerne høre alt om jer to" siger Sofia, og peger på dig og Thor. "Hvad vil du vide?" spørger du. "Hvorfor jeg ikke har fået det af vide før" siger Sofia og spiller fornærmet. "Undskyld, Zoe. Hjælper det, hvis jeg siger, at jeg elsker dig?" spørger du, og krammer hende. "En lille smule" siger Sofia. "Har du egentlig en kæreste?" spørger du. "Jeppe og jeg er stadig sammen" siger Sofia. "Godt for jer. Men nu hvor du har en kærester, kan du vel godt forstå, at Thor og jeg gerne vil være alene" siger du, og ser bedende på Sofia. "Selvfølgelig. I skal få fred nu" siger Sofia og går. "Din søster er da mega sød" siger Thor. "Jeg elsker hende også rigtig højt. Vi har altid været meget sammen" siger du. "Du er så sød" siger Thor, og ligger en arm om dig.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now