Der er gået en time, og dig og Thor sidder i en sofa. "Vil du have noget af drikke?" spørger han. "Nej tak. Jeg vil bare virkelig gerne vide, hvor Anna er" siger du. "Bare rolig. Hun dukker snart op" siger Thor. "Men hvad hvis der er sket hende noget" siger du. Og netop i det øjeblik, ser du en rød kjole, danse rundt på gulvet. "Anna!" kalder du. Hun kommer hen til dig. "Hvor har du været?" spørger du. "Jeg var bare sammen med Teo" siger hun, og kigger uskyldigt på dig. "Men hvor har i så været?". "Ingen steder" siger hun. Du kan se, at hun lyver. Hun vil nok ikke sige det foran Thor. Hvad har de mon lavet? "(Dit navn), er det ikke din yndlings sang?" spørger Thor, og river dig ud af dine tanker. Du lytter efter, og ja, der bliver spillet (din y-sang). "Kom Thor, vi skal danse" siger du, og hiver ham med ud på gulvet. Theodor og Anna er henne ved baren. Dig og Thor danser og griner. "Det her er den bedste fest" siger du. "Ja, men kun fordi, at vi er sammen" siger Thor. Du kysser ham, eller snaver, og imens har Thor placeret sine hænder på din røv. Men denne gang, lader du ham gøre det. I trækker jer begge fra kysset.
Festen fortsætter. Dig og Thor danser og har det sjovt. Teodor og Anna danser også. "(Dit navn) du er den smukkeste pige, jeg nogensinde har mødt" siger Thor. Du rødmer og smiler. "Og du er også den smukkeste dreng, som jeg har mødt" siger du. Lidt efter kommer Sofie dansende med Mathias. Mathias holder hende på røven. Sofie er vildt opmærksomhedskrævende, så hun skal lige være i centrum. "Årh, Mathias. Jeg elsker dig virkelig" siger hun, og Mathias holder strammere fat på hendes røv. "Jeg elsker også dig Sofie" siger han, og trækker hende væk fra dansegulvet. "Hvad tror du se to skal?" spørger du. "Lad os finde ud af det" siger Thor og blinker. I lister efter Sofie og Mathias. De er gået ind på toilettet. I ligger øret mod døren. Og der kommer en masse lyde derinde fra. "Åh, Yearh, åh Mathias" stønner Sofie. Dig og Thor er ved at flække af grin. De har sex. "Årh, Yearh, fuck, oh Mathias" kommer det derinde fra. Nu kan du så ikke holde latteren inde mere. Du griner som du aldrig har grinet før. Og de stopper vidst inde på toilettet.
"Okay, det havde jeg aldrig regnet med, at de ville gøre" siger du. "Ja. De er åbenbart bedre venner, end vi troede" siger Thor.
To timer efter
"Thor, jeg er ved at være træt" siger du. "Skal vi så ikke tage hjem?" spørger Thor. Du nikker og gaber. Thor tager din hånd, og i går udenfor.
STAI LEGGENDO
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...