Fest hos munke

853 29 5
                                    

Klokken bliver hurtig 19:50, og i det øjeblik, banker det på døren. Du går ned og åbner. "Hej Laura!" siger du, og krammer hende, "godt at du kunne komme". "Jeg er glad for, at du inviterede mig" siger Laura. I går ind på Thors værelse. Laura ser ret genert ud, da hun ser, at Anthon og Thor er derinde. "Hej!" siger Thor og Anthon. "Hej" siger hun og smiler. Anthon ser ret meget på hende, men det opdager hun ikke. "Skal vi afsted?" spørger du, efter en pinlig stilhed. I går ned, og tager overtøj på. I går mod munke. Du og Thor går ved siden af hinanden, og Laura og Anthon går bagved. "Har du set de to?" hvisker du ind i Thors øre. Han vender hovedet. Anthon har lagt armen om Laura, og hun har lagt hovedet tæt ind til ham. "De er da mega søde" siger Thor. Du griner, og kysser ham på kinden.
"Hvad så?" siger munke, da han åbner døren. Han for hurtigt øje på Anthon og Laura. "Hej, vi har ikke hilst på hinanden. Jeg hedder Alfred" siger munke, og giver hende hånden. "Hej, jeg hedder Laura" siger Laura. I går ind, og festen er allerede godt igen. Du og Thor går hen og hilser på de andre bois, Anna og Maria. "Hej, søde!" siger du, og i krammer. "I skal lige møde en af mine venner. Hun hedder Laura og ..." . Du vender dig om for at finde Laura, men hun er der ikke. "Det var mærkeligt" mumler du for dig selv. "Hvordan ser hun ud?" spørge Maria. "Blondine, ret smuk, blå øjne" siger du. Maria kigger rundt, men har ikke heldet med sig. "Hun kommer nok snart" siger Anna, "vil i med ud og danse?". Du når ikke at svare, før Maria trækker dig og Anna med på gulvet. I danser for vildt, og har en stor fest. Pludselig spiller de en sjæler. "Jeg skal lige finde Alfred" siger Maria. "Og jeg må finde Teo" siger Anna. Så står du helt alene. "Jamen så finder  jeg Thor" siger du til dig selv. Du finder Thor, og trækker ham med på gulvet. Du ligger dine arme om hans hals, og han ligger sine hænder på dine hofter. I står stille og vipper, og kigger i hinandens øjne. Så kysser i, og i fortsætter i to minutter. "Har du set Anth?" spørger du. "Hvad vil du med Anth?" spørger Thor. "Han er nok sammen med Laura" siger du. Thor tænker sig om i et øjeblik. "Jeg har faktiske ikke set nogen af dem" siger Thor. Du giver ham et sleskt blik. "Tror du, at de er oppe på et af værelserne?" spørger du. "Kom med!" siger Thor, og tager din hånd. I tjekker værelserne, og i finder dem i det sidste værelse. De står og kysser, da i går ind. Men de trækker sig hurtigt fra hinanden. De bliver begge røde hovedet. Du og Thor kigger på hinanden. "Damejagt" siger i i kor. "Tillykke" siger du til dem. "For hvad?" spørger Anthon dumt. "At i er kærester" siger Thor. "Vi er faktisk ikke kærester" siger Laura. "Men det kan vi blive" siger Anthon, "Laura, vil du komme sammen?". Du kan se, at hun bliver overvældet. Men hun nikker tilsidst. Anthon hiver Laura ind til sig, og kysser hende. Du kigger på Thor, og ligger en hånd på hans bryst. Han trækker dig ind til sig. Anthon og Laura trækker sig fra kysset. "Gruppekram" siger du, og i lavet et gruppekram. I går ud af værelset. Du og Thor går i hånd i hånd, og det samme gør Laura og Anthon. Bedste fest ever tænker du.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now