Juleaften

1.1K 36 3
                                    

Efter maden tager i af bordet, og går ind i stuen. "Hvilken sang skal vi starte med?" spørger Karl. "Jeg synes vi skal tage "højt fra træets grønne top" siger Ulla. Og i begynder at synge. Efter "glade jul" kan Krista ikke vente mere. "Mor, må jeg åbne en nu?" spørger hun utålmodigt. "Ja, vælg du en pakke" siger Ulla, og Krista kaster sig over den første og bedste. "Den her er til dig, mor" siger Krista, og rækker Ulla en pakke. "Ej (dit navn). Det behøvede du ikke" siger hun, da hun ser, at pakken er fra dig. "Det er mig en glæde, efter alt hvad du har gjort" siger du og smiler. Ulla åbner gaven, og indeni er et gavekort til en tøjbutik. "Ej, tusind tak (dit navn)" siger Ulla. Så tager hun en ny pakke. "Den her er til dig, Thor" siger Ulla, og rækker ham pakken. Det er din gave til Thor. Han åbner den, og indeni ligger cd'en. "Lad mig tage den der" siger du, og tager cd'en. Du sætter den i afspilleren. Sangen starter, og du begynder at synge. Thor sidder målløs i sofaen, og ser dig synge. Han smiler over hele hovedet. "Last Christmas i gave you my heart. But the very next Day you gave it away. This year to save me from tears" synger du. Da du er færdig, ved Thor ikke hvad han skal sige. "(Dit navn), det var uden tvivl den bedste gave nogensinde" siger Thor, og krammer dig. I kigger hinanden i øjnene, og så kysser i. Ulla holder en hånd over Karls øjne. "Ej mor" siger Karl, og flytter hånden. "Jeg vidste i havde kemi" siger Krista og smiler. De næste par gaver bliver åbnet. Krista får et guldarmbånd, og Karl får et spil til sin PlayStation. Begge gaver er fra dig. "(Dit navn), du er den bedste i hele verden" siger Krista, da hun åbner gaven. Og Karl siger det samme. Thor rækker dig den sidse gave. Den er fra han til dig. Du åbner gaven.... Og indeni ligger en guldring. "Thor, det kan jeg ikke tage imod" siger du. "Det er en gave til min prinsesse. Og hun skal have en ring" siger han, og sætter ringen på din finger. Du omfavner ham. "Du er også min prins" siger du. Af Ulla for du en Calvin Klein trøje. Du elsker Calvin Klein.
Efter at gaverne er åbnet, ligger du og Thor jer til at sove. "Har du så haft en god jul?" spørger Thor. "Ja. Den bedste jul, men den bedste kæreste" siger du. Thor kysser dig på næsen. "Hvad skal du så imorgen?" spørger Thor. "Anna er jo i Jylland, så hende skal jeg nok ikke være sammen med" siger du. "Så kan du tage med mig og bois'ne" siger Thor. "Det vil jeg da gerne" siger du. "Giver du ikke et godnatkys?" spørger Thor. Du kysser ham. "Godnat min skat" siger du. "Godnat prinsesse" siger Thor.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now