Perfekt

789 29 2
                                    

Du vågner ved en lyd. Du åbner øjnene, og kigger mod Thor. Men han ligger helt stille og sover. Så kigger du mod Anth og Laura, de kysser. Ikke stille og roligt, som aftenen før, men helt vildt. Laura ligget på Anthon, og bevæger sig på ham. De har stadig tøjet på. Ellers ville det være akavet. Anthon holder fast om Lauras hofter, og de rå snaver. Så bemærker du, at Thor vågner. "Schh!" hvisker du, og ligger en pegefinger over læberne. I betragter dem, og har svært ved ikke at grine. Så stopper de med at kysse, og Anthon ser at i kigger på dem. Laura kigger hurtigt på jer, og ligger sig normalt ved siden af Anthon. "For sent" siger Thor. "I er da blevet meget glade for hinanden" siger du. "Du skal ikke komme for godt igang. I vækkede os i nat" siger Anthon. "Så står vi lige" siger Thor og griner. Thor kysser dig på kinden, og Anthon kysser Laura på kinden. Så står i op. Du og Laura står ude på badeværelset og ligger makeup. "Nå, hvordan er Anthon så?" spørger du. "Hvad mener du?" spørger hun. "Er han sød overfor dig?" spørger du. "Han er rigtig sød" siger hun. "Jeg er også glad for, at i fandt sammen. Men du skal altså hilse på Anna og Maria. Teos kæreste og munkes kæreste" siger du. "Dem har jeg hilst på. De kom over til mig igår, og spurgte, om jeg var Laura. Og så fortalte de mig, at du havde snakket om mig" siger hun. "De to piger er nogle af mine bedste veninder" fortæller du. "De var også virkelig søde" siger Laura. I går tilbage til drengene. Thor har fået tøj på, men Anthon ligger stadig i sengen. Laura går hen mod han, og kysser ham på kinden. "Er du vågen?" spørger hun stille. "Nej" siger han, og vende sig om. "Kuk kuk, jorden kalder Anthon!" siger Laura igen, og roder i hans hår. "Jeg er ikke Anthon" siger han træt. "Hvem er du så?" spørger Laura overrasket. "Jeg er.... Din kæreste" siger han, og tager fat i Laura. Han trækker hende ind til sig, og kigger hende i øjnene. "Jeg tror, at du forveksler mig med en anden" siger Laura drillende. "Nå, så det gør jeg" siger Anthon kækt. "Men hvis jeg ikke var din kæreste, hvad vil du så gøre, hvis jeg gør sådan" siger Anthon, og kysser hende på munden. Laura kysser igen. "Jeg ville kysse dig tilbage" siger Laura, da kysset brydes. Du og Thor iagttager dem, mens de kysser. "Jeg er squ glad for, at Anthon har fået en dame" hvisker Thor til dig, og kysser dig i øret. Du nikker og smiler til ham. "Jeg er sikker på, at hun vil passe perfekt ind her" hvisker du til ham. "Hun passer ihvertfald perfekt til Anthon" siger Thor. Du griner kort. "Hvad står i og hvisker om?" spørger Anthon pludseligt. "Jer!" siger Thor. I griner alle sammen. Det perfekte hold.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now