Da I igen træder væk fra scenen, er I alle helt energiske. "Hvor var I gode!!" siger Christopher. "I lige måde" siger du. "Har du overvejet at bliver sanger?!?" spørger Christopher dig. "Det har altid været en drøm, men det er først nu, at jeg gør det" fortæller du. "Hvordan kan man have så stort et talent, og ikke vide at man kan synge?" spørger Christopher. "Fordi hun er en fantastisk fodboldspiller" siger Thor. "Spiller du fodbold?" spørger Christopher. "Ja. Men jeg er vist ikke ligefrem fantastisk" siger du beskedent. "Jeg har set dig spille" siger Thor overbevisende. Så kommer dem, der var på scenen, pludselig ned fra den. De er fire. "Hey Citybois!!!" siger en af dem. Han har mørkt hår og markerede kindben. "Hvad så Stefan" siger Anthon, og giver ham en High five. De hilser på hinanden. Og de andre hedder vist Lauritz, Pelle, Jonas og så Stefan. "Og hvem har vi så her?" spørger ham, der vist hedder Lauritz. "Det er (dit navn)" siger Thor. "Hej, jeg er Lauritz" siger Lauritz. "Hey Christopher!" siger drengene så. "Hvad så Page Four" siger Christopher. Selvfølgelig!! Det er Page Four. De krammer hinanden. "Jeg vidste ikke, at i skulle spille her" siger Anthon. "Vi fik det også afvise i sidste øjeblik" siger Pelle. "Det var mega fedt" siger Jonas. "Vi valgte at synge allesammen" siger Christopher. "Kan du synge?" spørger Stefan dig. "Ja" svarer du. "Hun kan ikke bare synge. Hun er den smukkeste pige, med den smukkeste stemme" siger Christopher. Du rødmer igen. "Jamen, så syng noget" siger Jonas bedende. "Øh, det kan jeg da ikke bare" siger du. "Kom nu (dit navn)" siger Thor og begynder at synge. I wanna see you dance... Og du kan ikke lade være med at synge med. Alle fra Page Four står med åben mund. "Sang jeg så falsk?" spørger du, og bliver rød i hovedet. "Nej, slet ikke. Du har en fantastisk stemme, og jeg håber virkelig, at du udnytter den" siger Stefan. Du smiler. "Har I lyst til at følges med os i Tivoli?" spørger Thor dem alle. "Vi kan desværre ikke. Der er nogle andre optrædener" siger Pelle. "Jeg kan godt" siger Christopher. "Okay. Held og lykke page Four" siger Anthon, og giver dem et kram. "Håber vi ses igen" siger de til dig.
"Hvad skal vi så prøve?" spørger Christopher. "Dæmonen!!" siger Thor og Anthon bestemt. Men da I kommer til den, standser du. Dæmonen er den eneste, som du ikke tør. "Kom nu (dit navn)" siger Thor. "Jeg kan ikke" siger du. "Den er altså ikke så slem" siger Christopher, og tager din hånd. Han trækker dig med hen til DEN. I sætter jer ind. Du sidder ved siden at Christopher og Thor. "Er du klar?" spørger Thor. "Det håber jeg" siger du nervøst, og lukker øjnene. Så går den igang. Men du kan ikke lade værre med at smugkigge. Og den er faktisk ikke så slem. Så tager Thor din hånd, og kigger dig dybt i øjnene. "Jeg elsker dig" siger han og kysser dig. Kysset gør dig virkelig rolig, og da det brydes, nyder du faktisk turen. I slutningen af den, tager Christopher din hånd. Er han vild med mig? tænker du. Men tænker ikke videre over det. Det er jo en skør tanke. At selveste Christopher, skulle være vild med dig. Nej, det kan ikke passe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Når kærligheden banker på
Fiksi PenggemarDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...