Da du vågner igen, er klokken blevet 09:30. Skolen startede for halvanden time siden, så det bliver en fridag idag. Stefan sover stadig. Hans åndedræt er roligt, og han ligger og ser så sød ud. Så åbner han det ene øje. "Du ser cute ud" siger du. Han smiler, og lukker øjet. "Er du så træt?" spørger du overrasket. Han åbner øjnene. "Aldrig. Er du mere glad siden igår?" spørger han. "Ja. Og jeg tager ikke i skole. Så jeg undgår ham" siger du. "Men hvad siger du så til, at tage i studiet med mig og drengene?" spøger Stefan. Du nikker. "Det vil jeg gerne " siger du. I står op, og tager noget morgenmad. Da i er kommer i tøjet, går i mod studiet. "Jeg ved ikke hvor mange gange, jeg skal sige det. Men det betyder virkelig meget, at du er her" siger du til Stefan. "Jeg er bare glad for, at jeg kan hjælpe. Og du er jo som en søster for mig" siger han, og ligger armen om din skulder. Du ligger hovedet ind mod ham, og inden længe står i i studiet. Du hilser på Jonas, Pelle og Lauritz. I starten ser drengene lidt mærkeligt på Stefan, men han sender hurtigt nogle blikke. Typisk!
Efter en time, begynder det at blive kedeligt. Drengene sidder for sig selv, og du sidder i en sofa lidt væk. Lidt efter kommer Lauritz hen til dig. "Stefan har fortalt det. Det gør mig ondt" siger han, og sætter sig ved siden af dig. Du kigger bedrøvet på ham. "Tak Lau" siger du. Han tager sin hat af, og sætter den på dit hoved. "Det skal nok gå" siger han med et skævt smil. Du retter på hatten, og retter ryggen. "Thor er ikke verdens ende" siger du lidt vredt. Hvorfor tror alle, at det er så forfærdeligt? "(Dit navn), du benægter det! Du VIL bare ikke savne ham" siger Lau. Du siger ikke noget, men Lauritz ligger sine arme omkring dig. I sidder der i noget tid. "Lau!" kalder Pelle så. Han kommer ind til jer. Han sættet sig hos jer. "Ked af det med Thor" siger han. Han tager din hånd. "Jeg er så glad for, at i er her og støtter mig" siger du, og for et standhaftigt smil frem. Jonas og Stefan kommer ind til jer. "Nå, er det blevet til en saunaklub?" spørger Stefan drillende. "WTF!" siger du og griner. "Jeg sagde jo, at jeg kunne få hende til at grine" siger Stefan, og puffer Jonas. "Er der noget vi kan gøre?" spørger Pelle. Du kigger rundt på dem. "Jeg har det!" udbryder Jonas pludselig. "Du f*cking smuk. Men du ikk min" synger han. Du smiler, for F*cking smuk er en af dine yndlings sange. I sidder alle og synger. "Tak drenge" siger du, da sangen er slut. "Gruppekram!" siger Lauritz, og i krammer.
ESTÁS LEYENDO
Når kærligheden banker på
FanficDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...