Monet's have

1.5K 46 7
                                    

Du vågner om morgnen. Anthon ligger ved siden af dig. Han sover stadig. Du tjekker din mobil. Ingen opkald fra Thor. Du ringer til ham, men den går direkte til telefonsvarer. "Hvor er du Thor?" hvisker du stille. "Hvad er der?" spørger Anthon. "Det er Thor. Jeg er så bekymret" fortæller du. "Jeg har det på samme måde" siger Anthon. Så vibrere din telefon. Du tjekker den hurtigt. Men det er ikke fra Thor. Det er fra Hannibal. Han spørger om du vil med i Monet's have. Monet er en kunstner, som malede malerier fra sin have. "Hvem er det?" spørger Anthon. "Det er bare Hannibal" siger du. "Hvad vil han?" spørger Anthon. "Han spørger om jeg vil med i Monet's have" fortæller du. "Tager du så med?" spørger Anthon. "Jeg ved det ikke. Jeg tænker lige over det" siger du. Så spørger du Hannibal, om Anthon må komme med. Anthon må altid være med skriver hannibal. "Anthon, vil du med i Monet's have?" spørger du. "Selvfølgelig" siger han. Så går i ned til morgenmad. I møder Hannibal dernede. "Godmorgen" siger Hannibal. "Godmorgen Hanni" siger du. "Hva' så" siger Anthon. "Skal i så med i Monet's have?" spørger Hannibal. "Ja. Der skulle være så smukt derude" siger du drømmende. I snakker og spiser morgenmad.  Så tager i bussen derhen. I betaler for entré, og går ind. "Wow, her er jo fantastisk" siger du. "Det siger du ikke" siger Anthon. Hannibal står bare med åben mund. I går rundt og beundre haven. "Tænk at Monet har gået rundt her" siger du. "Og det er lige så smukt, som på hans malerier" siger Hannibal. I går rundt derinde i to timer. Så tager i på café. "Hvad skal i have!" spørger du. "Jeg vil gerne have en sandwich og en smoothie" siger Anthon. "Jeg tager en burger" siger Hannibal. "Så tager jeg en salat" siger du. Så spiser i. I forsætter med at gå rundt i byen. I går rundt i butikker. Du finder en masse tøj, som du kan lide. Da det er ved at blive aften, går i tilbage til hotellet.
KÆRE ALLE.
TAK FOR ALLE DE KOMENTARE OG IDEER TIL HISTORIEN. DET HAR VÆRET VIRKELIG INSPIRERENDE AT LÆSE DEM.
KÆRLIG HILSEN
RieOlivia❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now