Sammen

1.2K 33 3
                                    

Da du kommer hjem, er Thor ikke hjemme. Han er vidst til fodbold, så du har god tid, til at sætte hår. Du finder din kjole, og går i bad. Du vasker dit hår, og tørrer det bagefter. Så krøller du det, og ligger din makeup. Så kommer Thor. "Ej hvor er du smuk!" siger han. Du smiler. "Jeg skal lige skifte tøj, så kan vi tage afsted" siger han, og finder en hvid skjorte og nogle bukser. Der går 10 minutter, og så kommer han. Du smiler til ham. "Vi går nu!" råber han. "Okay. Hyg jer" råber Ulla.
"Har i bestilt bord?" spørger tjeneren. "Ja. Thor Farlov" siger Thor. Tjeneren viser jeg hen til bordet. "Hvad kunne du tænke dig?" spørger Thor. "Jeg ved det ikke. Der er så meget forskelligt, men jeg tror, at jeg tager noget sushi" siger du. Thor tager en burger. I bestiller, og sidder ellers og snakker. "Jeg glæder mig virkelig til juleballet" siger du. "Ja det bliver spændende " siger Thor, "fik du købt din kjole?". "Ja, men det skal være en overraskelse". "Ej kom nu. Sig hvordan den ser ud" siger Thor bedende. "Nix" siger du. I får jeres mad, og spiser.
"Jeg er så glad for, at vi kan være sammen" siger Thor. "Det er jeg også. Vi har ikke set så meget til hinanden" siger du. "Men så er det jo godt, at vi kan være sammen nu" siger Thor." Ja, jeg elsker dig Thor" siger du. "Jeg elsker også dig" siger han, og så kysser han dig.
Jeg beklager at de sidste kapitler har været så korte, men de næste skal nok blive længere. Jeg vidste bare ikke rigtigt hvad jeg skulle skrive om, da jeg skrev de kapitler. Men fremover skal det nok blive bedre.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now