Paris

1.9K 50 4
                                    

I brevet står at dig, Thor og Anthon skal til Paris i efterårsferien. "Hvad?" siger du højt. "Hvad mener du med hvad? vi skal til Paris" siger Thor. "Jamen, det er alt for meget. Det..." siger du. "Det er ikke for meget. Det er din fødselsdag. Du er officielt 16 år, og vi tager til Paris" siger Anthon. "Det er helt utroligt. Tak, mange tusinde tak" siger du. Du krammer dem alle sammen. Du er helt oppe at køre. Du har lige optrådt på Store Vega med Citybois. Og de har inviteret dig til Paris. Og inden du helt har fattet hvad der er sket, sidder I i bilen, på vej hjem. "Men skal Krista, Karl og Ulla også med?" spørger du spændt. "Nej, det er kun os tre" siger Thor. "Men hvordan skal vi finde rundt?" spørger du. "Jeg har været i Paris massere af gange, og kan sagtens finde rundt. Og desuden kan jeg snakke fransk" siger Thor. Anthon er faldet i søvn, med hovedet lænet op ad vinduet. "Jeg kan slet ikke fatte det" siger du. "Jeg håber du er glad for gaven" siger Thor. "Jeg er fantastisk glad" siger du, "og jeg glæder mig utrolig meget". I sidder og snakker sammen. Og så er i hjemme. "Jeg er godt nok træt" siger du. "Det er jeg også" siger Thor. I går op på Thors værelse. Han smider sig på sengen. Du ligger dig på din madras. "(Dit navn) kom nu her op og lig dig" siger Thor træt. Du ligger dig op til ham. "Det var en vild koncert" siger Thor. "Det siger du ikke. I var så gode, dig og Anthon" siger du. I ligger med hovederne ind mod hinanden. "Jeg er så glad for, at du kunne lide det" siger Thor. "Det bliver spændende at komme til Paris" siger du. Du lukker dine øjne. "Jeg er sikker på at du for en fantastisk oplevelse" siger Thor. Så sover du.

Når kærligheden banker påWo Geschichten leben. Entdecke jetzt