Koncert

2K 55 8
                                    

Idag skal Citybois spille på Store Vega. Og du har fødselsdag. Du vågner, og tjekker din mobil. Du har et par sms'er fra dine veninder. Du svarer dem. Det er lørdag idag. Thor ligger ikke i sin seng. Han må være i stuen eller køkkenet. Du går ind i stuen. Thor sidder foran fjernsynet, med en kop te. "Godmorgen" siger du. "Godmorgen" siger Thor. "Glæder du dig så?" spørger du. "Ja. Jeg har tænkt rigtig meget på det. Og også på det du sagde. Jeg vil bare nyde det" siger Thor. "Det er da godt at du har fundet ud af det. Jeg glæder mig til at se dig" siger du. Thor smiler. Du sidder i sofaen med Thor. I sidder og ser et program om en pige, der elsker at synge. Det er faktisk ret godt. I spiser morgenmad sammen med de andre. Lidt efter tager dig og Thor over til Anthon. I skal køre sammen. Thors familie køre selv. I bilen på vej derhen, hører i musik. Det er mega sjovt. I skråler alle med på sangene. Da i ankommer, går i rundt og kigger omkring. Det er mega stort. Koncerten er først senere på aftenen, og i har god tid. Drengene skal prøve at optræde på scenen. Bagefter er der god tid. I tager på café. I sidder og snakker. Du kan mærke at drengene er nervøse. "Det er så vildt. Jeg er så nervøs" siger Anthon. "Slap af Anth. Vi har gjort det før, og kan gøre det igen. Vi skal gøre det vi elsker" siger Thor. "Du har vist lært noget" griner du. Da i kommer tilbage til Store Vega, er nogle af drengens venner kommet. Du kan ikke helt huske navnene. Du kan huske Teodor. Men de andre kan du ikke huske. Du finder ud af at de hedder Alfred og Lauge. Der er ikke lang tid til koncerten. Fem minutter inden, står i sammen i en rundkreds. "Okay, nu går vi ind og giver alt hvad vi har" siger Anthon. Så synger i en sang. "Er i glar?" spørger Thor. I griner af ham. "Vi er så glar" siger Anthon. Så trækker Thor dig til side. "(dit navn) tak for at du er her. Det betyder meget for mig at du er her" siger han. "Det var så lidt. Jeg er glad for at jeg kan hjælpe dig. Nu skal du ind, og optræde" siger du. I krammer hinanden. Så går Thor og Anthon ind på scenen.

Når kærligheden banker påDonde viven las historias. Descúbrelo ahora