Du vågner ved at få lys i øjnene. "Hvor er jeg?" tænker du. Du vender dig om. Du ser Thor ligge og sove. Hans lange hår står ud til alle sidder. Han ser mega nuttet ud. Du tager din mobil, og tjekket de sociale medier. Pludselig mærker du en hånd på din skulder. Den trækker dig rundt. Du ligger og kigger ind i Thors øjne. "Godmorgen. Sovet godt?" spørg han. "Godmorgen. Og jeg har sovet fint" svarer du. "Hvad har du lyst til at lave?" spørger han. "Jeg vil gerne se byen. Har jo aldrig været her før". "Du vil elske København. Det er en fantastisk by. Men hvis du har lyst, kan du møde Anthon og de andre bois?". "Hvem er Anthon?" spørger du forvirret. "Anthon er min ven, og er også med i Citybois" siger Thor. "Okay. Jeg vil gerne møde dine venner" siger du. Du står ud af sengen. Du finder din kuffert frem, og roder lidt rundt. Du finder dine hullede jeans, en hvid t-shirt, hvor der står" your my number one" og din elskede converse. Du går hen mod badeværelset, og skifter. Thor er ikke stået op da du kommer tilbage. Han ligger stadig i sengen, men ser ud til at være helt vågen. "Vil du blive liggende hele dagen?" spørger du. Han mumler for sig selv, og trækker dynen over hovedet. Du lister hen til sengen, og sætter dig oven på ham. Du begynder at kilde ham. Han er utrolig kilden, og er ved at dø af grin. " Okay.... Jeg skal...... Nok stå..... Op" siger han, og du stopper med at kilde. Og lige da du slapper af, ruller Thor rundt. Han sidder nu oven på dig. Han begynder at kilde dig. Du skriger af grin. "Så ved du hvad der sker, når man kilder mig" siger han. Pludselig kommer Krista ind af døren. "Gider i dæmpe jeg? Vi andre er her også" siger hun. Hun gaber, og går igen. Thor glider ned af dig. Du ligger og prøver at få vejret. "Skal du blive i sengen hele dagen?" spørger Thor. Du griner af ham.
KAMU SEDANG MEMBACA
Når kærligheden banker på
Fiksi PenggemarDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...