Disneyland

1.6K 50 13
                                    

"Var det kun derfor?" Spørger Hannibal forarget. "Ja. Han misforstod det bare. Og jeg har ikke set ham siden" fortæller du. "Hvordan kan man være så ond?" spørger Hannibal. "Thor er ikke ond. Han misforstod det bare" siger du. Tænk at Hannibal tror, at Thor er ond. "Hvad har du lyst til at lave nu?" spørger Hannibal så. "Det ved jeg ikke. Men måske Disneyland, hvis du har lyst" siger du. "Jeg har aldrig været i Disneyland, så det kan vi godt" siger Hannibal. Så dig og Hannibal tager i Disneyland. Det er rigtig sjovt. I er der i to timer. Så tager i tilbage til hotellet. Der er en halv time til aftensmaden. "Har du lyst til at hænge ud, indtil vi skal spise?" spørger Hannibal. "Ja. Men så bliver det hos dig" siger du. I går imod Hannibals værelse. Det ligner dit eget. "Skal vi se en film?" spørger Hannibal. "Okay" siger du. Hannibal finder sin computer frem. Han går ind på Netflix, hvor i finder en film. I ligger i Hannibals dobbeltseng. Det er kun Hannibal, som bor der. Hannibal ligger sin arm om dig. Du ligger dit hoved ind mod hans bryst. Hannibal er en fantastisk ven. I sidder og ser filmen. I ser Annabelle. Den er ret uhyggelig. Du får et kæmpe chok. "Nårh, fik du et chok?" spørger Hannibal. "Ja" siger du. "Jeg elsker når du bliver forskrækket" siger Hannibal. Du rødmer. "Jeg er så glad for at jeg mødte dig" siger han. "Det er jeg også. Vi har ikke engang, kendt hinanden så længe. Men du er en af mine bedste venner" siger du. Han krammer dig. "Vi skal spise nu" siger du. I går ned i spisesalen. Anthon sidder allerede dernede. I sætter jer hos ham. "Hvordan var museerne?" spørger du Anthon. "Det var okay" siger Anthon. "Hvad med Eiffeltårnet?" spørger han. "Der var en fantastisk udsigt" fortæller du. "Hvad fik i resten af tiden til at gå med?" spørger Anthon. "Vi var i Disneyland" fortæller Hannibal. "Har du set Thor?" spørger du Anthon. "Nej. Jeg er faktisk ret bekymret" siger Anthon. "Jeg har ringet til ham tusinde gange" siger du, "jeg håber snart han kommer tilbage".
Kære alle. Jeg er rigtig taknemlig for at i læser min historie. Jeg håber vi vil følge med. Det ville betyde meget hvis i ville skrive ideer til historien. Jeg håber i kan lide den.
Mange hilsner RieOlivia❤️❤️❤️❤️

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now