Strøget

1.2K 34 1
                                    

Da du ankommer til stationen, kommer Anna i løbet af få minutter. "Hej Anni" siger du og i krammer. "Er du klar til at shoppe?" spørger Anna. "Ja, 100% klar". Og så kommer toget.
I ankommer til Hovedbanegården. Så går i hen til strøget, i ind i den første butik. Der er en masse kjoler, og Anna flipper helt ud. "Prøv at se den her!" siger hun, og hiver en kjole frem. "Ja, den er da ret fin" siger du. "Ej, den her er flottere" siger hun, og finder en sort kjole med tylt skørt. "Jeg kan bedre lide den her" siger du, og finder en sort og kjole frem. Den er stropløs og har leopard mønster. "Jeg elsker virkelig den her" siger du. "Den er også mega flot" siger Anna. Du tager den med i prøverummet, og prøver den. "Den passer dig mega godt" siger Anna. "Jeg kan også virkelig godt lide den". "Hvad koster den?" spørger Anna. "Kun 1000kr" siger du. "Så skal du bare købe den!" siger Anna. "Det tror jeg at jeg gør" siger du, og tager dit rigtige tøj på. Du betaler for den, og i går videre. "Jeg har stadig ikke fundet en kjole" siger Anna trist. "Vi skal nok finde en til dig" siger du. I fortsætter, og du finder en julegave til både Karl, Krista og Ulla. Men du kan ikke finde noget til Thor. "Har du en ide, til en gave til Thor?" spørger du Anna. "Hvad med en sang?!" siger Anna. "En sang? Ja, det er en god ide. Hvis jeg så kunne skrive en" siger du. "Ej helt ærligt, med dit talent, vil du sikkert skrive et kæmpe hit" siger Anna. "Årh, hvor er du sød! Men jeg har jo nummeret til det pladeselskab. Og det kan være de kan hjælpe" siger du. "Okay, men jeg mangler stadig en kjole" siger Anna. Så går i ind i en ny butik, og Anna flipper helt ud. Det er lige hendes stil. Hun finder 3 kjoler. En sort, en hvid og en rød. Du kan bedst lide den røde. Den er kort, og har blonder på maven, så man kan se Annas navle. "Hvilken kan du bedst lide?" spørger Anna. "Helt klart den røde" siger du. "Men den er da ret dyr, ikk?" spørger hun. Du kigger på prismærket. "Anna den koster kun 1500kr" siger du. "Yes, den SKAL jeg have" siger hun. Hun skifter tøj, og betaler for kjolen. "Så er vi klar til julefesten" siger Anna. Du griner.

Når kærligheden banker påTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon