Bare ham og dig. Og Anthon

2.3K 50 3
                                    

Du vågner. Du ligger med front mod Thor. Hans hår står ud til alle sidder, og hans arm ligger over dig. Nårh! Du fjerner stille hans arm, og går ud af sengen. Du finder noget tøj, men gider ikke gå ud på badeværelset, bare for at skifte. Thor sover alligevel. Du tager dit nattøj af. Pludselig kan du høre en fløjte bag dig. Og så gik det ellers stærkt med at få tøj på. "Thor. Du må aldrig gøre det igen" siger du strengt. "Godmorgen. Og ja jeg har sovet godt. Tak fordi du spurgte" siger han sarkastisk. Du tager en pude fra sengen, og svinger den i hovedet på ham. "Det skulle du aldrig have gjort" siger han. Han overfalder dig med en anden pude. I griner, tæver løs på hinanden. Men til sidst er du nødt til at give op. Han ligger ovenpå dig. "(Dig navn) jeg ved hvor kilden du er" siger han. "Du vover på at...".Mere når du ikke at sige, før han kilder dig.
Efter kilderriet får Thor tøj på. I går nedenunder og tager noget morgenmad. "(Dit navn) min mor, Karl og Krista er her ikke idag. Så Anton kommer herhen idag" siger Thor. "Okay. Det er ham den lyshårede, der er Anthon, ikk?" spørger du. Thor griner. "Jo, det er ham". I snakker og spiser. Så kommer Anthon. I krammer venskabeligt hinanden. Du mærker Thors blik. Men så smiler han. "Hva så! How goes?" siger Thor, og krammer også Anthon. "Det går squ da meget godt"siger Anthon,"How goes (dit navn)?". "Det går godt" siger du, og smiler. I går alle op på Thors værelse. Anthon sætter sin telefon til thors anlæg. Det begynder at spille musik. Du sætter dig på sengekanten. "Jeg gætter på at du sovet på madrassen" siger Anthon. Du bliver lidt rød i hovedet, for du har slet ikke sovet der endnu. "Ej, har du sovet i sengen med Thor?" spørger Anthon. Du nikker. Anthon griner kort. Så beslutter i at lave en turnering i FIFA på PlayStation. Du har aldrig spillet PlayStation før. Du spiller mod Anthon. Han vinder stort. Du kan slet ikke finde ud af det. Men til sidst scorer du et mål. Du går helt amok. Og stopper ikke da du ser Thor grine af dig. Og det ender selvfølgelig med at du taber helt. "Okay. Hvad med at spille det i virkeligheden?" spørger du. "Jeg er på" siger Thor, og Anthon nikker. I går ud i haven, hvor der er to mål. Du starter igen med at spille mod Anthon. Men han er bare håbløs med en bold. Men da du spiller mod Thor er han fantastisk. Han har virkelig talent. Og i spiller uafgjort. Det ender med at blive dig og Thor, der deler førstepladsen, og Anthon får andenpladsen. "Du kan da noget med en bold" siger du til Thor. "Du er da heller ikke så ringe" siger han og skubber blidt til dig. Du skubber igen, og han skubber dig så hårdt, at du vælter. Du lander blødt i græsset. Thor ligger sig tungt over dig. "Thor du kvæler mig" suger du, og griner. "Er jeg så tung?" spørger han. Så kommer Anthon. Han ligger sig øverst. Der kommer et forsigtigt støn fra dig. Det er ret tungt med to fyre på én. I ligger alle og griner.

Når kærligheden banker påTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon