Så blev det lørdag, og dig og Anthon skal i Tivoli. "Hvornår tager du afsted?" spørger Thor. "Jeg går ned til stationen kl. 12:15" siger du. "Så skal du da snart afsted" siger Thor, og skubber dig blidt ud til døren. "Hvad sker der Thor? Venter du på nogen?" spørger du. "Næ, ikke specielt. Jeg vil bare ikke have, at du kommer for sent" siger Thor. "Jamen, så må jeg hellere komme afsted" siger du, og tager dine sko og jakke på. Du går ned til stationen, hvor Anthon står og venter. "Hej søde!" siger han,og krammer dig. "Hej Anth" siger du. Så kommer toget, og I går ind. "Når, hvem spiller så koncert i Tivoli?" spørger du. "Jeg er ikke sikker, men jeg tror at Christopher og Topgunn spiller" siger Anthon. "Seriøst. Jeg elsker deres musik, men har desværre aldrig set dem spille" siger du. "Jamen, så hører du dem i dag" siger Anthon. I sidder og snakker, og tiden flyver afsted. Da i stiger ud på Hovedbanegården, er der nogle fans, som kommer hen til Anthon. "Er du ikke Thors kæreste?" er der en der spørger. "Jo, det er jeg". "Men hvad laver du så med Anthon?" er der en anden, der spørger. "Vi skal bare i Tivoli" siger du. Så går dig og Anthon videre.
Da i er kommet ind i Tivoli, er der en time til, at koncerten begynder. Så i vil prøve nogle af forlystelserne. Men det går ikke så godt, da i hele tiden, bliver stoppet af fans. "(Dit navn), jeg henter lige nogle is til os. Du kan bare gå ned til scenen, så kommer jeg om lidt" siger Anthon så. "Okay. Så mødes vi ved scenen" siger du, og Anthon nikker. Så går du hen til scenen. Der står allerede nogle. Du står i 10 minutter, og venter på Anthon. Men han kommer ikke. Og så starter koncerten. En mand kommer ind, og præsentere Topgunn, som er den første. Og Topgunn kommer ind på scenen. "Er i klar til at feste?" råber han, og folk skriger. "Så spiller han veninder, som er den første sang. Så kommer Kongens have, og til sidst tilbud. Pludselig kommer en af vagterne over til dig, og beder dig følge med. Du følger med ham. Hvad har jeg gjort galt? tænker du. Så står i pludselig omme bag scenen. Og du får en mikrofon. Du kan høre manden, som præsenterede Topgunn, præsentere de næste. Du kan ikke høre hvem. Men pludselig er der en, som tager din hånd, og trækker dig med ind på scenen.....
YOU ARE READING
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...