Kristas youtube

2.2K 48 4
                                    

Efter i har sunget, kommer Ulla og henter jer. I kører hjem, og Anthon bliver sat af på vejen. Han er virkelig sød. Men det er Thor nu også. Da i kommer hjem, hænger du dit våde badetøj op. Du skifter til noget afslappet tøj. Så går du ind på dit/Thors værelse. Thor er der ikke. Du går ned i stuen. Der er han heller ikke. Så hører du hans stemme. Du går efter lyden. Den ender ved døren til Kristas værelse. Du banker på, og går ind. "Hej (dit navn)" siger Krista. Hun sidder med en tablet, og Thor sidder ved siden af. "Hej Krista. Hvad laver i?" spørger du. "Vi laver en video til youtube" siger Krista. "Har du en youtube kanal?" spørger du. "Ja. Og det er mega sjovt når Thor er med" siger Krista. Du smiler. "Nurg. Ej hvor sødt" siger du. "Vil du være med?" spørger Krista. "Ja, men jeg er ikke ligefrem god til skuespil" siger du. "Det er okay. Dig og Thor kan jo synge sammen" siger Krista. "Det er en god ide" siger Thor, og stiller sig op ved siden af dig. "Hvad vil du synge?" spørger han. Du kigger ham dybt i øjnene. "Filmer du Krista?" spørger du uden at bryde øjenkontakten. "Ja. Bare syng!" siger hun. Du ender med at begynde på Kongens have med Topgunn. Thor synger med. Det lyder virkelig godt. Da i er færdige, drejer Krista kameraet mod sig selv. "Og det her var Thor og (dit navn). Den sødeste pige og..... Min storebror" siger hun og stopper optagelsen. "Er jeg kun din storebror?" spørger han. Krista ligger tabletten fra sig, og nikker. "Det skulle du ikke have sagt" siger han og kaster sig over hende. Han kilder hende til hun skriger. "Thor.... Stooop" skriger hun. "Næ, kun hvis du kan sige hvad jeg er nu" siger han. "Du er sød, høj flink" siger Krista mens hun griner. "Okay det er godtaget" siger han. Han er på vej ud da Krista siger: og du er mega irriterende". Thor skal til at kilde hende igen, men stopper sig selv. Han går med dig ind i køkkenet. "Hvornår er der mad?" spøger Thor. "Om 5 minutter" siger Ulla. I går ind i stuen. Thor smider sig i sofaen. Du går lidt rundt, og kigger på billederne på væggen. "Er det dig?" spørger du og peger på et biled. "Ja lille mig" siger Thor,"der er flere billeder her". Han tager en mappe med billeder. Du sætter dig ved siden af. I kigger i billeder sammen. Så siger Ulla at der er mad. I spiser, og så går dig og Thor op på værelset. Du går og nynner, for du har en sang på hjernen. "Har du lyst til at lave noget? Det er jo vores sidste aften" siger Thor. "Jeg vil bare ikke for sent i seng" siger du. "Vi kan se en kort film?" siger Thor. "Ja. Det kan vi godt" siger du. Du sætter dig til rette foran fjernsynet. Men der går ikke lang tid før dit hoved ligger på Thors skulder, og du er langt inde i drømmeland.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now