"Hvad er det, vi skal nå?" spørger Anthon forvirret, da i går ud af hospitalet. "Jeg har bare lige nogle indkøb, som skal klares" siger du, og blinker til ham. "Jeg tror, at jeg forstår, hvad du mener. Vil du købe noget til Thor?" spørger han. Du nikker. "Så han kan komme i bedre humør" forklarer du. "Hvad har du i tankerne?" spørger Anthon. "Det håbede jeg, at du kunne hjælpe mig med. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal give til ham" siger du. Det er egentlig ret nederen. Du ved ikke, hvad du skal give din kæreste. "FCK har fået nye trøjer, så det kunne være en ide" siger Anthon. "Selvfølgelig" siger du, og klasker den ene hånd op i panden. "Du er så sød, når du er glemsom" siger Anthon. Thor havde i lang tid snakket om den nye trøje. Både med dig og Anthon. Hvordan kunne du glemme det? I går mod den nærmeste Sportsmaster, og finder den trøje. I finder dem rigtige størrelse, og betaler. I går tilbage mod hospitalet.
"Nu er vi tilbage!" siger du, da i går ind på Thors værelse. "Det tog lang tid" siger han sarkastisk. "Der er vel heller ikke så meget at lave her" siger Anthon. Thor ligger bare i sengen med sin mobil. "Vi har en lille gave med til patienten" siger du, og rækker ham gaven. Han pakker den ud. "Det er løgn" udbryder han. "Det betyder at vi ramte rigtigt" hvisker Anthon til dig, og giver dig en High five. "I ved godt, at i er de bedste, ikke?" siger han. Du griner. "Du er så sød, min skat" siger du, og kysser hans kind. "Jeg håber, at du kan lide den, Leif" siger Anthon, "jeg går nu, så i kan være lidt alene". Anthon går, og du og Thor sidder og fletter fingre. Dine hænder er kolde, og Thors er varme. "Er du blevet en vampyr, smukke? Du er så kold" spørger han. "Ja, og jeg bider dig, så vi kan leve sammen for altid" siger du, og hvæser. "Du minder nok mere om en missekat" siger Thor. "Miav" siger du, og nusser dig op af ham. "Du er så f*cking sød" siger han. Du sætter dig helt tæt på ham, og kysser ham på munden. Du ligger hænderne bag hans nakke, og han ligger sine på dine kinder. Og sådan sidder i i lang tid. Og nyder hinandens selvskab. "Tak, for alt du gør for mig" siger han i kysset. Du smiler.
YOU ARE READING
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...