"Hej søde!" siger Anthon, da du banker på døren. Han krammer dig, og du gengælder krammet. "Jeg er glad for, at jeg måtte komme" siger du, og går indenfor. "Du er altid velkommen" siger Anthon. "'Hvor er Thor?" spørger du. "Du virker ret så bekymret for ham. Han sagde, at du var blevet så bekymret, da han ikke havde fortalt, at han gik herhen. Har Ulla givet dig lektioner i, at være mor?" spørger Anthon drillende. Han puffer blidt til dig. "Ha, ha. Ha...." siger du sarkastisk. Du skubber igen til ham. Så kommer Thor. "Hej mor!" siger han. "A'hvad!?!" siger du overrasket. "Ej, jeg hørte bare, hvad Anthon sagde" siger han, "men du ville være en god mor". "Jeg regner altså ikke med, at få børn for tiden. Jeg er kun 16" siger du. "Selvfølgelig ikke. Men teoretisk set" siger Thor. "I har forhåbenligt ikke planer om, at få børn" siger Anthon skræmt. "Slap af, Anth!" siger du. I går op på Anthons værelse. "Har i lyst til, at se en film?" spørger Anthon. Thor og du nikker. Anthon finder sin MacBook frem, og logger ind på Netflix. "Hvad skal vi se?" spørger du. "En gyser" siger Thor, "jeg har brug for, at blive skræmt". "Hvordan kan man det?" spørger du, "jeg bliver alt for nemt forskrækket". "Og du ser super nuttet ud, når du bliver det" siger Thor. Du kigger forelsket på Thor. "Det er nu, man begynder at føle sig usynlig" siger Anthon. "Ja, hvorfor får du ikke en kæreste?" spørger Thor. "Jeg har ikke fundet min sande kærlighed" siger han trist. "Årh, Anthon. I to vil da altid være mine brødre" siger du. "Og du er vores søster" siger Anthon. "Hvis vi skal se den film, så kan vi se the pact" foreslår Thor. Anthon finder filmen, og så sidder i ellers bare der. Dig i midten, og dine brødre på hver side. Du finder din telefon frem, og går ind på snap chat. Du tager er selfie, lige der, hvor i bliver forskrækket. Alletiders bois skriver du til billedet.
I fortsætte med at se film, til klokken er 03:54. "Jeg kan ikke mere, venner" siger du. "Jeg er også sygt træt" siger Thor. Så gør i klar til at sove. I ligger alle i Anthons dobbeltseng. I kan lige være. "Tak for en fantastisk aften. Eller nat. What ever!" siger du. Du kysser dem begge på kinden. "Love you (dit kælenavn)" siger Anthon. Du smiler til ham. "Elsker dig Thor" siger du, men for intet svar. Han sover allerede.
ČTEŠ
Når kærligheden banker på
FanfikceDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...