Det ringer pludselig på døren. Du går ud og åbner døren. "Hej, jeg hedder Laura. Jeg er naboen, og ville høre om i havde noget sukker" siger hun. Hun har langt blondt hår, og har blå øjne. Hun er meget køn, og er omkring din alder. "Jo, lad mig lige se" siger du, og finder sukkerskålen. "Hvor meget skal du bruge?" spørger du. "To deciliter" siger Laura. "Her er det" siger du, og rækker hende sukkeret. "Tusind tak. Ikke for at snage, men har jeg set dig før?" spørger hun. "Jeg hedder (dit navn)" siger du. "Nårh jo, du er Thor Farlovs kæreste" siger Laura. "Du er forhåbentlig ikke en hater" siger du, og laver et skræmt ansigtsudtryk. "Nej, slet ikke. Jeg synes, at i er det sødeste par" siger Laura. "Hvor er du sød. Vil du ikke med ind?" spørger du. "Seriøst?!" spørger hun. Du nikker. Laura går med dig ind, og i går op på Thors værelse. "Hvad laver du egentlig hos Thor, når han ikke er her?" spørger hun. "Jeg bor hos ham, fordi min skole ligger her, og jeg rigtigt bor i Aarhus" fortæller du. "Men er det her dit værelse?" spørger du. "Det er Thors værelse" siger du. Hun kigger overrasket på dig, og hæver øjenbrynene. Du griner. Laura sætter sig i sengen. "Skal vi se en film?" spørger du. "Det kan vi godt" siger Laura. Du kan ikke finde din computer, og tager Thors istedet. Da du åbner den, er der et billede af dig og Thor, som baggrund. Du rødmer lidt. I sætter en tilfældig film på.
Efter filmen er slut, ligger du computeren væk. "Hvad er klokken?" spørger Laura. "15:42" siger du. "Gud! Jeg må snart hjem" siger hun. "Men det var hyggeligt, at du kunne være sammen. Og kom endelig igen" siger du, og følger Laura mod døren. Laura tager sko og jakke på, og netop i det øjeblik, kommer Thor og Anthon ind. Lauras øjne bliver store. "Det her er Laura. Jeres nabo" siger du. "Hej" siger hun, "men vi ses, (dit navn)". I krammer farvel. Anthon kigger efter hende, da hun går. "Uh!" siger du og Thor. "Hun så da skide sød ud" siger Anthon uskyldigt. "Jeg har savnet dig, skat" siger Thor, og kysser dig. Du kysser ham selvfølgelig igen. Anthon rømmer sig. "Jeg kan godt hente Laura igen" siger du. "Haha" siger Anthon sarkastisk. Du giver Anthon et kram. "Hvordan gik det i studiet, skat?" spørger du Thor. "Super, men jeg savnede dig" siger han, og blinker til dig. "Jeg håber virkelig, at det der kun er en periode" siger du, og lader din næse røre hans næse. "Du er smuk" siger Thor. "Hallo! Jeg er her stadig" siger Anthon. Du griner. I går op på Thors værelse. Thor sætter sig, og du sætter dig på skødet af ham. "Hvordan mødte du lige jeres nabo?" spørger Anthon. "Hun kom forbi efter sukker" siger du. Anthon sidder i Thors stol. "Munke holder fest i aften. Vil i med?" spørger Anthon. Du kigger på Thor. Han smiler, så det er et ja. "Vi kan tage derover sammen" siger Anthon. "Og jeg kan spørge Laura, om hun vil med" siger du. Anthon nikker ivrigt. "Okay, så smutter jeg lige over til hende" siger du.
"Hej Laura. Vil du ikke med til en fest hos munke i aften?" spørger du, da Laura åbner. "Øh, ja. Hvor bor munke?" spørger hun. "Du kan bare komme hjem til mig klokken 19:50" siger du. Så går du hjem til Thor igen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Når kærligheden banker på
Hayran KurguDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...