Fødselsdag

1.9K 42 9
                                    

De går ind på scenen. Den første sang de skal spille er Things we do. De gør det mega godt derinde. Og publikum sang med. Så spiller de Former. Så Kongens have. Bagefter Fever. Så kom Maniac. Og til sidst Purple light. "Og nu vil jeg gerne præsentere jer for en særlig person" siger Thor så. "(Dit navn), vil du komme herind?". Du går ind på scenen. Thor tager dig i hånden. "Den her fantastiske pige, er taget med bois til denne her koncert. Også selvom hun har fødselsdag. Og (dit navn), vi har ikke glemt dig" siger Thor. Han slipper din hånd. Pludselig kommer en mand ind. Han giver dig en mikrofon og in-ears. Så begynder en sang at spille. Det er Breaking free. Den første sang du sang. Thor synger med dig. Anthon synger med. Da sangen er forbi, er du helt ovenpå. "Tillykke med fødselsdagen (dit navn). Jeg håber at alle dine ønsker går i opfyldelse" siger Thor. I krammer hinanden. "Og til alle jer derude. Vi håber i har haft en fed oplevelse" siger Thor. "3 2 1, bois er ude" siger drengene i kor. "Og (dit navn)" siger du. I griner og går ud til de andre. "Hvor er du god (dit navn)" siger Teodor, "og tillykke med fødselsdagen". De siger alle tillykke. "Jeg håber at du blev glad for din overraskelse" siger Thor. Du smiler, og giver ham det største kram. "Du kan ikke forestille dig hvor glad jeg er. Jeg har lige optrådt på Stor Vega, sammen med Citybois. Det er helt utroligt" siger du. "Troede du at vi havde glemt din fødselsdag?" spørger Anthon. "Måske. Men det ville ikke betyde noget. Men den aften var den bedste gave i kunne give mig" siger du, og krammer dem begge to. Drengene skal lige klæde om. Du sidder og venter på dem, med de andre bois. "Jeg vidste ikke at du sang" siger Alfred, eller Munke som de kalder ham. "Det vidste jeg hellere ikke" siger Lauge. "Jeg sang , for første gang hos Thor. Jeg vidste ikke at jeg kunne synge" siger du. "Det er svært at tro, når du har så meget talent" siger Teodor. Han smiler til dig. "Har du egentlig fået nogle gaver?" spørger Munke. "Nej. Mine forældre køber en gave til mig, når jeg kommer hjem" siger du. "Men vi har en gave til dig" siger Thor og Anthon i munden på hinanden. De er lige kommet ud fra garderoben. De har et brev med. "Ej, det behøver i ikke" siger du. "Jo (dit navn). Du har hjulpet os rigtig meget" siger Anthon. Du åbner konvolutten og læser brevet.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now