Du er den bedste veninde i verden

475 16 4
                                    

Sangen slutter, og stemningen er ubeskrivelig. Trist og glad. "(Dit navn), du er fantastisk" siger han. Du smiler, og begynder næsten at græde. Tænk, at de virkelig gør det for dig. Christopher går ned fra scenen mod dig. Han giver dig et stort kram. "Jeg elsker dig, og vil savne dig" siger han. Du krammer ham hårdt ind til dig. "Lov, at du aldrig glemmer mig!" græder du ind mod hans skulder. "Kunne aldrig finde på det" siger han. Du smiler og græder. "Lad os nu bare have en fed aften" siger Christopher. Du nikker. Der bliver sat noget musik på, og i begynder at danse. Du danser med Anna, men hun skal lidt efter danse med Teo. Laura danser med Anthon, og Maria med munke. Du kigger dig omkring, men alle danser med en anden. Du går lidt væk, men når ikke ret langt, før en tager fat om dit håndled. Du bliver snurret rundt, og står ansigt til ansigt med.... Thor. "Hvad?" spørger du forvirret. "Du så lidt trist ud, og tænkte om du ville danse" siger Thor. "Skal du ikke danse med Mille?" spørger du. "Mille klarer sig. Du skal jo også have særlig opmærksomhed idag" siger han. I danser sammen. "Jeg troede aldrig, at vi skulle danse igen" siger du pludselig. "Det troede jeg heller ikke. Men jeg troede heller ikke, at jeg skulle miste dig" siger han. "Du vil aldrig miste mig. Jeg vil altid være her" siger du, og peger mod hans hjerte. "Tænk, at det for alvor er slut" siger Thor. "Det er ikke slut. Kun lige begyndt" siger du. "Men, vi kommer jo ikke til at se hinanden igen" siger han. "Jo, du er velkommen i mine drømme, og til min kommende koncert. Og jeg vil også gerne se dig optræde" siger du. Han smiler. I danser videre. Så går Anthon op på scenen. "(Dit navn), vi har stadig nogle ting, vi skal nå. Jeg ved, at der er en masse, som gerne vil sige noget til dig. En af dine bedste venner" siger han. Anna går op på scenen. "(Dit navn), jeg kan ikke synge, men du slipper ikke for mig. Du var den første ven, jeg fik i skolen. Og siden da, har vi bare været sammen hele tiden. Du er en fantastisk veninde, og jeg har nydt hver gang, vi var sammen. Os to, dig og mig. Du præsenterede mig for Maria og Laura, og vi har haft det så sjovt. Jeg ved, at vi ses igen, men jeg vil tælle alle de dage, hvor vi ikke er sammen. Du er som en søster for mig. Du er smuk, klog, venlig, sød og hjælpsom" siger hun, men hendes stemme knækker, og tårer falder fra hendes øjne. Hun tager hurtigt hånden op foran ansigtet, og holder op med at tale. Hun græder. Du løber mod scenen, og går op til Anna. Du omfavner hende. I står bare deroppe og krammer, og du begynder også at græde. "(Dit navn), jeg elsker dig" siger Anna. "Jeg elsker også dig" siger du, "jeg elsker dig så ufatteligt højt, at der ikke er nogen ord, som beskriver det". I trækker er fra hinanden. "Du er den bedste veninde i verden" græder hun.

Når kærligheden banker påTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang