Turen hen til stationen går rigtig langsomt. Du kigger skiftevis ud af ruden og på dine hænder. Ligemeget hvor langt væk du kommer fra det her, vil alt sidde printet i din hukommelse. Fra første øjeblik, du satte dine ben i Gentofte. Alle de venskaber. Al den kærlighed og glæde, det sted har givet dig. Det kan ingen tage fra dig. Så ankommer i til stationen. Du tager din kufferter og tasker, og i går samlet mod perronen. Der er ti minutter til, at toget ankommer. "Så er det nu" siger Laura trist. Hun kigger dig i øjnene. "Du ved, hvad du betyder for mig. Og du ved, hvor svært det her er. Det er jo svært for alle. Men på grund af dig, har jeg så mange venner, der kan hjælpe mig. Du præsenterede mig for Anthon, Anna og Maria. Jeg har så meget, på gund af dig" siger Laura, og krammer dig. Du kigger hende i øjnene. "Du har ændret mit liv" siger Laura, og krammer dig igen. Du kan ikke lade være med at græde. Den situation er så trist. "Jeg elsker dig" siger du, og kysser kort hendes kind. Laura smiler, og Anthon kommer imod dig. "(Dit navn), du ved jo godt, hvordan jeg har det med dig" siger han, og tager din hånd. "Du er den bedste veninde i verden, og du betyder så meget for mig. Lov, at du kommer igen, og synger med mig" siger Anthon bedende. "Prøv bare at holde mig væk" griner du, og smiler tappert. Du omfavner ham, og han kysser dig kort på kinden. Så blev det Anna. "Jeg har fortalt dig tusind gange, hvad du betyder for mig. Og jeg vil gøre det tusind gange til, hvis det er nødvendigt. Jeg elsker dig så højt, og tæller hvert et sekund, du ikke er hos mig" siger Anna, og du krammer hende i lang tid. I står bare der med hinanden. Anna er så fantastisk, og du kan slet ikke klare det. "Jeg elsker dig" siger du, og kysser hende. Så bliver det Thor. Anthon signalerer hurtigt til Anna og Laura, at i skal være alene. Han hiver dem med i den anden retning. "(Dit navn)" siger Thor, og tager dine hænder. "Det startede for et år siden, da jeg så dig for første gang. Du var så sød og omsorgsfuld, at det var til at blive skør af. Og jeg blev også skør. Skør med dig. Og det ved du, for jeg er stadig skør med dig. Du er så..." han afbryder sig selv, og kigger ind i dine øjne. "Du er så... Ja, ingen ord kan beskrive dig. Du er noget særligt, og jeg vil aldrig glemme dig" siger Thor. I står fordybet i hinandens øjne, indtil Thor ser opmuntrende på dig. Du nikker svagt. "Du har også så stor betydning for mig. Du har vist mig så meget. At synge, at elske, at være sig selv, når det er sværest. Du ved, at jeg elsker dig rigtig højt" siger du. Han smiler til dig, og du kan ikke lade være med at smile igen. Du bider dig forsigtigt i underlæben, og ser forelsket på ham. "Jeg elsker dig" siger Thor. "Jeg elsker også dig" siger du. Thor ligger forsigtigt sine hænder om din hofte, og vipper hovedet på skrå. Du ligger armene om halsen på ham, og jeres læber rammes. Et helt ubeskriveligt kys. Ingen til at afbryde dette magiske øjeblik, som to elskende deler. For i elsker jo hinanden. Og du vil aldrig holde op med, at elske ham. I kysser i lang tid, indtil du ser, Anthon smile. Han står bare der. Med armen om Laura, og smiler lykkeligt til dig. Du bryder kysser, og kigger på Thor. "Jeg vil savne dig" sige du, og krammer ham. "Jeg savner dig allerede" siger han ind mod din skulder. Du kan høre på hans stemme, at den er ved at knække over. En tårer rammer din skulder, og du strammer dit greb om ham. Hvor ville du dog ønske, at det kunne forblive sådan. Så trækker i jer fra hinanden, og Laura, Anna og Anthon kommer hen til jer. "Du er altid velkommen her" siger Laura. Du smiler. Tænk, at det skulle ende sådan. Så ulykkelig en slutning. Men nej, det er jo ikke slutningen. Det er begyndelsen på et nyt eventyr. Du kigger skiftevis på dem alle. "Husk, at hvor i er, hvem i er sammen med, hvad i gør, vil jeg altid være med jer" siger du. Så kan du høre toget. Din billet til et liv langt væk fra det her. Du må afsted. "Elsker jer. Vi ses" siger du, da du stiger ombord på toget. Laura og Anna står med tårer i øjnene. Anthon ligner en, der ikke ved, hvad han skal gøre af sig selv. Thors øjne er blanke. Gud, hvor er det rørende. Men du må afsted. Du finder din plads, og vinker til stationen er helt væk. Nu ser du dem ikke igen foreløbig. En forfærdelig slutning, det endte med, men man ved jo aldrig, hvad der kan ske. Måske kan alting ændres, hvis blot man tror. Måske kan man ændre sin skæbne, og bestemme hvad man er. Og du ved, at du er lykkelig i Gentofte. Hos dine dejligste veninder, hos din bror Anthon og selvfølgelig... Din dejligste Thor. Ham, der startede det her. Og som sluttede det helt fantastisk. Den dreng har gjordt dig, til den du er.
Kære alle dejlige læsere.
Så kom tiden hvor historien sluttede. Jeg håber, at I har nydt at læse med. Jeg ved ikke, om der kommer en toer? Vil I gerne have det? Ihvertfald har det været en fantastisk rejse med den her bog, og det takker jeg jer for❤️
Tusind kys fra RieOlivia (Marie)😘
YOU ARE READING
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...