Eiffeltårnet

1.7K 53 2
                                    

Du vågner. Du har sovet fantastisk. Thor er stadig ikke kommet tilbage. Hvor mon han er? Tænk hvis han han har sovet på en bænk, i en park. Eller ligger på en bar. Du finder din telefon, og ringer til ham. Han tager den ikke.
Lidt efter vågner Anthon. "Godmorgen" siger du. Anthons hår er mega uglet. "Godmorgen. Hvor er Thor?" spørger han. "Jeg ved det ikke" svarer du. "Han skal nok komme tilbage" siger Anthon. Han går hen til dig, og ligger en arm om dig. "Men, hvorfor blev han så sur? Jeg forstår det ikke" siger du. "Thor bliver god igen" siger Anthon. Så går i ned for at spise morgenmad. Der møder i igen Hannibal. Han spiser sammen med jer. "Hvad skal i så lave idag?" spørger han. "Jeg vil gerne op i Eiffeltårnet" siger du. "Jeg kan ikke lide højder, så jeg skal på nogle museer" siger Anthon. "Hvis du har lyst, kan jeg tage med dig i Eiffeltårnet? Jeg havde selv planer, om at tager derhen" siger Hannibal. "Du må endelig tage med. Det kunne være hyggeligt" siger du. Dig og Hannibal tager en bus til Eiffeltårnet. "Wow. Det er godt nok højt" siger du. "Kom nu (dit navn). Du skal ikke være bange" siger Hannibal. Han tager din hånd, og så går i op. Du har ikke lyst til at gå helt op, så i standser ved midten. "Sikke en flot udsigt" siger du. "Ja. Paris er så smuk oppe fra" siger Hannibal. I står bare og kigger. Så går i ned for at få noget af spise.
"(Dit navn) i flyet sagde du, at du var her med to venner" siger Hannibal spørgende, "men det var kun dig og Anthon, som var nede af spise". "Årh, du mener Thor. Han skulle også have været her, men jeg ved sket ikke hvor han er. Vi var lidt uvenner igår, og så gik han" fortæller du. "Hvorfor gjorde han det?" spørger Hannibal. "Det er en lang historie" siger du. "Jeg har masser af tid" siger Hannibal opmuntrende. "Jeg vil helst ikke snakke om det" siger du. "Kom nu. Fortæl mig hvad der skete" siger Hannibal. Så fortæller du hvad der skete.

Når kærligheden banker påTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang