Fanget over København

1.2K 40 2
                                    

Da turen er slut, går i hen, for at se billedet. Det blev faktisk ret godt. Bortset fra, at dig og Christopher holder i hånd. Du kigger over mod Thor. Men han har set det, og ser helt vildt skuffet ud. Og så kommer der fans. Og Thor bliver trukket væk fra dig, sammen med Christopher og Anthon. Du kigger mod dem, og vælger at gå. Du går mod pariserhjulet. Hvordan kan det være, at de alle er berømte? Det er som om, at du bliver usynlig, hver gang der kommer fans. Du sætter dig ind, i en af vognene i pariserhjulet. Og da du er helt oppe, håber du, at du bare kunne side der hele tiden. Du sidder der, og kigger ud over København, og føler dig så forfærdelig ensom. Her er pludselig helt vildt koldt, og du fryser. Så hører du nogle lyde nede fra. Og pariserhjulet stopper. Du kigger dig forskrækket omkring. Du sidder helt oppe. "Vi beklager meget, men maskinen er gået ud. Vi ordner det så hurtigt som muligt" siger en mand. Du ånder lettet op. Så ser du pludselig Anthon, som går  og kalder på dig. "(Dit navn), (dit navn)!!" kalder han. Du vil ikke svare. Intet skal ødelægge dette øjeblik. At sidde oppe i et pariserhjul, med hele København åben. Men drømmen er kun kort. "Hvad laver du der (dit navn)?" spørger Anthon pludselig. Du kigger på ham. "Hvor er de andre?". "De leder efter dig" siger Anthon, "du var jo pludselig væk". "Pariserhjulet er i stykker, så jeg ved ikke hvornår jeg kan komme ned" siger du. "Er du okay?" spørger Anthon bekymret. "Jaja. Det helt fint" siger du. Anthon spørger, hvornår de tror, pariserhjulet kan køre igen. "Der går nok kun et par minutter" siger en kvinde. "Tak for det" siger Anthon. Så sidder du ellers bare og venter. Og efter 3 minutter, er du tilbage på jorden igen.
"Hvorfor gik du?" spørger Anthon. "I er jo allesammen berømte. Og det er jeg ikke" siger du, og kigger ned i jorden. "Og hvad så?!? Det er ligemeget om man er berømt. Og du behøver ikke, at være berømt. For du er fantastisk som du er" siger Anthon. "Men var Thor ikke sur på mig?" spørger du. "Nej, han kunne jo se på dig, at det var Christopher. Han er måske lidt knotten, men det er jo Thor" siger Anthon. Du griner.

Når kærligheden banker påWhere stories live. Discover now