Du når ikke at tænke, før du står på scenen. Sammen med.... Citybois. Hvad?!?! Og hvem andre end Thor, kunne have holdt dig i hånden. Og ja, det var din elskede Thor. Du kan høre musikken spille, fra de kæmpe højtalere, og Anthon begynder at synge. Og det blev Purple light. En klar farvorit. "Den her sang går ud til dig" siger Thor til dig. Anthon synger videre indtil omkvædet, hvor i alle synger. Publikum synger også med. Thor synger næste vers, og igen synger i omkvædet sammen. Men du får lov til at tage det stille stykke. Og der skriger publikum med. Og du synes aldrig, at du har sunget bedre. Og da sangen er slut, kommer ham, der præsenterede, ind på scenen igen. "Giv en stor hånd til Citybois og (dit navn)" siger han, og i går ud fra scenen. "Hvor var det vildt" siger du," i er de bedste drenge ever". "Ja, du blev vist overrasket" siger Anthon. "Om jeg blev overrasket. Det var simpelthent det vildeste" siger du, "havde i planlagt det hele?". "Ja. Du havde jo ikke sunget i lang tid, og jeg ved at du elsker det" siger Thor. "Og det var derfor, at du ville have mig til at gå i morges" siger du. "Ja. Men jeg håber at du er glad" siger Thor. "Jeg er virkelig glad" siger du, og krammer dem begge. Pludselig kommer Christopher. "Hey Bois!" siger han, og krammer Thor og Anthon. "Hvad så Chrisser!" Siger Anthon. "Var det ikke dig, som sang med drengene?" spørger Christopher dig. "Jo" siger du og rødmer en smule. "Du har en mega god stemme" siger han. "Mange tak" siger du. "Har I ikke allesammen lyst til, at vi synger Tulips sammen?" spørger Christopher. I kigger rundt på hinanden. Og så går I ind på scenen. Det lyder mega godt. Dig, Christopher, Thor og Anthon. Jeres stemmer er som skabt til hinanden. Og sangen er jo også helt perfekt.
Efter i har sunget, kommer en mand hen til dig. "Du har en fantastisk stemme. Hvad hedder du?" spørger han. "Jeg hedder (dit navn)" siger du. "Mit navn er Tobias, og jeg ejer et pladeselskab, og du har et stort talent. Her er mit nummer" siger han, og rækker dig et kort. "Mener du det?" spørger du. "Ja, ring til mig, så kan vi arbejde sammen" siger han. "Mange tak" siger du. OMG! Har du lige fået nummeret til et pladeselskab? Du er helt oppe at køre.
YOU ARE READING
Når kærligheden banker på
FanfictionDin lange sommerferie er slut. Du skal begynde i 10. klasse. Problemet er bare at skolen ligger i København. Og du bor i Aarhus. Dine forældre for lavet en aftale med en familie, som du kan bo hos. Men den familie viser sig at have den person du har...